Jump to content
IGNORERAD

Fotboll i Buriram


Franco

Recommended Posts

Hej mina vänner,

En liten fråga till er med känningar i trakten...

Jag kommer troligtvis vara nere i Buriram en vecka ngn gång månadsskiftet april/maj.

Fotbollsidi*t som man är har man naturligtvis redan insett att detta kommer troligtvis sammanfalla med semifinalerna i Champions League, så min fråga är naturligtvis om någon känner till nåt schysst ställe i Buriram/Satuk där man kan glo på lite füssball.

(Och CL är ju sena matcher, 2-3 på natten Thaitid).

På turistställena är det ju aldrig några problem, men jag vet ju hur mörkt det blir i byarna och risfälten i mitt "nya hem"  :he:   och jag har inte vart inne i stan ännu under kvällstid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Om jag hade varit där så hade du kunnat komma och hälsat på mig...

Ett tips är att köpa Tv och en parabol, du behöver garanterat inte sitta ensam, thaiarna är ju tokiga i fotboll.

Finns en bra butik i Satuk med kanon service, granne med familymart mellan trafikljusen och bron över floden.

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut, det är min plan.

Just nu så var det bara det att jag kommer ner och blir så himla kortvarig, så jag tänkte en paniklösning.

Fick dock för 5 minuter sedan tjejens flygbiljett till STO bekräftad 1 maj. Matcherna går natten mot 29 och 30/4, så jag kanske är i Bangkok då.

Fan va störd man är.

Tack för tipset i alla fall, tittar nog förbi där, kanske nästa gång dock.

Hmmm... undrar om det var där jag köpte kylskåpet?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Guest Napho

Det finns ett antal barer med i huvudsak engelsk publik i Buriram stad. Du kan titta i www.Burirampost.com . Det verkar gå lite vilt till på vissa ställen ibland så håll reda på var du har utgången.

"Farangconnection" i Surin är ett annat säkert ställe.

Finns mycket att hitta i http://www.thaivisa.-Forum-f32.html

Vem vinner Premier League, tror du  ? :wub::wub:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar...

Jag är ju en hängiven Arsenalare sen länge så jag håller naturligtvis på dem.

Dock tror jag inte de håller hela vägen, och United ser ju suveräna ut. Så mina pengar ligger nog på United.

Har dock dålig koll på Bayern Munchen, har inte sett dem spela på länge, så vi får se vad som händer.

Go Gunners!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Tjena Franco var nere för ett par veckor sen i Buriram kollade tyvärr Pool-Chelsea men d var inga problem dom  körde storbild utanför Spice disco tror d hette Spice :suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...