Jump to content
IGNORERAD

Husse nu kan du andas ut.


Odin

Recommended Posts

Jo nu efter många om och men så har jag avyttrat mina moppar.

En genomtrevlig herre från Västerås köpte först den vita beauty'n, och två dagar senare (efter att ha sett dom andra) ringer å frågar: Hur mycket ska du ha för dom andra?

Efter inte så många om och men så flyttade min samling till V-ås.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Odin:

Jo nu efter många om och men så har jag avyttrat mina moppar.

En genomtrevlig herre från Västerås köpte först den vita beauty'n, och två dagar senare (efter att ha sett dom andra) ringer å frågar: Hur mycket ska du ha för dom andra?

Efter inte så många om och men så flyttade min samling till V-ås.

Har du inga bilder på dom, hade varit kul att få se. Många, märke, modell?

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Odin:

Jo nu efter många om och men så har jag avyttrat mina moppar.

En genomtrevlig herre från Västerås köpte först den vita beauty'n, och två dagar senare (efter att ha sett dom andra) ringer å frågar: Hur mycket ska du ha för dom andra?

Efter inte så många om och men så flyttade min samling till V-ås.

Har man inte tid och ork är det helt rätt att sälja bort. Jag har gett bort mina till mina barn med rätt att använda

dom så länge jag vet på vilken sida av vägen jag ska köra. Gärna lite foton på dina gammla mopar

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev uptoyou:

Har du inga bilder på dom, hade varit kul att få se. Många, märke, modell?

 

Två sport Combinetter -64 en snygg och ett monster som toppade typ 110.. Med en 50cc Zundapp-märkt original cylinder på 6,25Hk...

Puch Florida -67

Mustang Mamba -77

 

Ja det var min samling, som med div delar renderade i ca: 60 Papp.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Odin:

 

Två sport Combinetter -64 en snygg och ett monster som toppade typ 110.. Med en 50cc Zundapp-märkt original cylinder på 6,25Hk...

Puch Florida -67

Mustang Mamba -77

 

Ja det var min samling, som med div delar renderade i ca: 60 Papp.

Jag kommer då har du råd att köpa en liten Whisky:smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, vad skulle du ha dom till? att bara titta på dom gör ingen glad, nu kanske dom glädjer den nya ägaren istället

 

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev husse:

Tja, vad skulle du ha dom till? att bara titta på dom gör ingen glad, nu kanske dom glädjer den nya ägaren istället

 

 

Det vet jag att dom gör, han är i våran ålder...Eller kanske lite äldre, en jänk-farbror som tycker att bilar e lite stora.

Han va glad som en speleman när han lämnade Sthlm. 

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
13 minuter sedan, skrev Odin:

 

Det vet jag att dom gör, han är i våran ålder...Eller kanske lite äldre, en jänk-farbror som tycker att bilar e lite stora.

Han va glad som en speleman när han lämnade Sthlm. 

Det är väl alla :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte var det väl denna som va din ? I så fall är den såld igen och på väg mot Älmhult nu

dappe.jpg.301a54711de3061341898c6ca2c6cd4e.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...