Jump to content
IGNORERAD

YouTube


Batting

Recommended Posts

Jag har ju varit i bl.a. Thailand några gånger och fotograferat.
Så igår bliv jag lite sugen på att göra något av dessa bilder, speciellt de på lilla sötnosen :559bdc2ee8b8a_yaehamnotdurnk:
Jag öppnade iMovie och började fixa och greja. Det gick riktigt bra. Jag lade in bilder med snygga övergångar mellan dem och så där.
När jag hade laddat upp tillräckligt många foton så lade jag på musik och lade upp alltihop på YouTube där jag skaffat ett konto.
Efter ett tag så kom det ett e-post meddelande från YouTube där de gratulerade mig till en lyckad uppladdning.
Där fanns även en länk där jag kunde se min film på just YouTube.
Kul, och så långt var ju allt frid och fröjd.

När jag sedan loggade in på YouTube, liksom på det vanliga viset och sökte efter min film så gick den inte att hitta  :559bdc410ef75_thatdoodisuptosomething:
Jag hade ju tänkt att den lilla sötnosen skulle kunna se sig själv på YouTube där nere i Thailand, men icke!
Vad kan jag ha gjort för fel?

:37:  

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det din egenkomponerade musik? Annars kan den ha plockats bort pga upphovsrättighetsbrott.

Annars gör som JJC föreslår.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev JJC:

Loga in på Youtube och klicka på MIN KANAL sedan MINA UPPLADDNINGAR

 

Nä det verkar hopplöst, men tack ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev frason:

Var det din egenkomponerade musik? Annars kan den ha plockats bort pga upphovsrättighetsbrott.

Annars gör som JJC föreslår.

Men borde de inte påpeka det då? Dom gratulerade mig ju tvärt om, "Bra Gjort" eller något sådant.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Batting:

Men borde de inte påpeka det då? Dom gratulerade mig ju tvärt om, "Bra Gjort" eller något sådant.

Det vet jag inte, har aldrig provat. :)

Men har läst (och sett) om folk som haft musik i sina videos som fått dessa bortplockade.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Använder man någon annans musik vid uppladdning på Youtube så brukar det dyka upp en varning om att man ska följa lagar om rättigheter.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man nu ska ha musik i en video så finns det massor av musik som är tillåten att använda och inte upphovsrätts skyddad på nätet.
Har själv använt sådan musik när jag gjort videos som ska läggas ut på nätet.

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...