Jump to content
IGNORERAD

Lär sig svenska genom sång - Genom eld och vatten


Magrood

Recommended Posts

Hej

 

Det var inte igår.

Jag har gjort det här klippet och tänker på den gamla goda tiden då jag hade möjlighet att hänga här.
Måste säga att jag har undvikit att lära folk hur man ska uttala svenska pga jag själv fortfarande bryter på svenska.
Men att sjunga är roligt och att lära sig ett och annat ord genom sångtexten skadar ingen.

 

 

Ha en trevlig helg!

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
5 minuter sedan, skrev Magrood:

Hej

 

Det var inte igår.

Jag har gjort det här klippet och tänker på den gamla goda tiden då jag hade möjlighet att hänga här.
Måste säga att jag har undvikit att lära folk hur man ska uttala svenska pga jag själv fortfarande bryter på svenska.
Men att sjunga är roligt och att lära sig ett och annat ord genom sångtexten skadar ingen.

 

 

Ha en trevlig helg!

Magrood

Vad kul att du tittade in igen :great:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack så mycket Kenneth!

 

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Magrood!

 

Länge sedan du delade med dej av din kunskaper så roligt att se dej här igen. När den dagen kommer att jag ska ta tag i att lära mej Thai så hör jag av mej :burn_joss_stick: tror att du skulle va en utmärkt lärare att lära ut Thai oxå.

/matz

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Strålande - tror jag är en bra sammanfattning!

 

Välkommen tebax!   :-)

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
On 3/24/2017 at 17:42, skrev matz:

Hej Magrood!

 

Länge sedan du delade med dej av din kunskaper så roligt att se dej här igen. När den dagen kommer att jag ska ta tag i att lära mej Thai så hör jag av mej :burn_joss_stick: tror att du skulle va en utmärkt lärare att lära ut Thai oxå.

/matz

Tack så mycket!

Med två skolbarn varannan vecka, heltidsarbete och juridikstudier på universitet hinner jag inte så mycket.... hu hu hu...

 

Kram på dig,

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

On 3/24/2017 at 18:07, skrev Naam kaeng:

Strålande - tror jag är en bra sammanfattning!

 

Välkommen tebax!   :-)

 

 

 

 

Tack så mycket för dina fina ord.

 

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-03-24 at 17:09, skrev Magrood:

Hej

 

Det var inte igår.

Jag har gjort det här klippet och tänker på den gamla goda tiden då jag hade möjlighet att hänga här.
Måste säga att jag har undvikit att lära folk hur man ska uttala svenska pga jag själv fortfarande bryter på svenska.
Men att sjunga är roligt och att lära sig ett och annat ord genom sångtexten skadar ingen.

 

 

Ha en trevlig helg!

Magrood

Jättebra, fortsätt med mer.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket bra! Jag vet inte varför du känner att du inte kan hänga här längre. Men jag hoppas att du kommer att börja att skriva igen och vi får ta del av dina kunskaper. Otroligt av dig att klara av familj , barn och krävande studier. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...