Jump to content
IGNORERAD

Man i Nong Khai överraskad av kobra i toaletten


MPR Nyheter

Recommended Posts

MPR Nyheter

En man i Nong Khai undkom under onsdagen med nöd och näppe ett närgånget möte med en kobra som tagit sig in i hans badrum.
Den två meter långa ormen hade slingrat sig in i toaletten hos den 42-årige mannen, men lyckligtvis fick han syn på den giftiga reptilen innan han satte sig ned. "När jag tittade på min toalett trodde jag först att det var en bit tyg. Jag lutade mig rätt nära och blev chockad. Det var en gigantisk orm som sov i min toalett!" sade han.
Han sprang ut och stängde dörren, varpå han ringde djurfångare. För tio månader sedan hade en annan thailändare mindre tur när en toalettpyton bet tag i hans penis och vägrade släppa. Han överlevde dock attacken. Onsdagens kobra ville inte komma ut, vilket tvingade djurfångarna att ta tag i den med bara händer. Den släpptes därefter i det vilda.

 

3-1.jpg.a726b8ba78a69ab03f0a235f8d94131c.jpg

Källa

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Det verkar som om dom gillar toaletter, händer titt som tätt stt folk hittar ormar där, själva har vi myggnät över alla ventiler och hål både i hus och toalett.

Kommer ihåg en gång på Bali, det var på den bar som sprängdes för ett antal år sedan, där gick en turist in på toan vars dörr gick inåt, när han stängde dörren låg kobran bakom den, han blev naturligtvis skräckslagen och sprang skrikande ut i lokalen, personalen rusade ut på gatan och vägrade ingripa, då reagerade en full Australiensare som gick in och tog ormen, han gick sen runt med den i händerna, personalen var hysterisk och stötte Australiensaren framför sig med sopborstar.

 

Han frågade var han skulle göra av kobran, släng ut den på gatan sa dom, det går ju inte sa han, det är massor av folk där, det är bättre att dom dör där än här inne sa personalen, Australiensaren vägrade och gick tillbaka till toan, där letade han upp det hål ormen hade kommit in igenom, matade ut ormen baklänges där och släppte den.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...