Jump to content
IGNORERAD

Alla MPR:are bege er till Bangkok


Enis

Recommended Posts

I så fall skulle jag vilja se Herr Chang trixa med en boll. I berusat tillstånd...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev edvardpop:

I så fall skulle jag vilja se Herr Chang trixa med en boll. I berusat tillstånd...

 

På billjardbordet i så fall;).

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev stefan5300:

 

På billjardbordet i så fall;).

 

Tänkte på det först fast det fanns ju inte med som ett av alternativen. Framför allt hade det nog varit underhållade att beskåda Herr Chang visa upp inför en imponerad publik hur en ordentlig sprängning ska gå till ;)

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att produktionsbolaget bakom Talang borde rannsaka sig själva om sin talang när de tar med feministmonsterfittan Kakan i juryn...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 timme sedan, skrev Benriach:

Jag tycker att produktionsbolaget bakom Talang borde rannsaka sig själva om sin talang när de tar med feministmonsterfittan Kakan i juryn...

Det var väl ACAB-Kakan som hånade minnet av de dödade poliserna i Malexander. Hon är ju både dum i huvudet och saknar talang så varför hon ska medverka på tv är en gåta.

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
43 minuter sedan, skrev Fredman:

Det var väl ACAB-Kakan som hånade minnet av de dödade poliserna i Malexander. Hon är ju både dum i huvudet och saknar talang så varför hon ska medverka på tv är en gåta.

Anses inte det som en merit där? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev Fredman:

Det var väl ACAB-Kakan som hånade minnet av de dödade poliserna i Malexander. Hon är ju både dum i huvudet och saknar talang så varför hon ska medverka på tv är en gåta.

Audi sparkade väl henne när de blev uppmärksammade på detta. Dålig research..

Link to comment
Dela på andra sajter

En drös nakna Gogogirls skall visa sina oanade talanger.

Kan bli intressant.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
1 timme sedan, skrev M33:

Audi sparkade väl henne när de blev uppmärksammade på detta. Dålig research..

Hon är ju en kvinna och självklart ska hon ha en andra chans. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle vilja se @janne_h förklara hur man suger upp från mer än 10 meter, nobelprisämne, tänk att få se Janne sätta naturlagarna ur spel.

Se Changen trixa med en boll vore nästan lika roligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...