Jump to content
IGNORERAD

Kolla Liverpool I Pattis


nickelback

Recommended Posts

Tipps på bra bar att kolla Liverpool matcher på m.v.h Bamse e i Pattis 30 mars t 9 April :pleasantry:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

De flesta barer visar ju matcher från premier league och bundesligan. Det är bara att strosa runt och slå sig ner där det visas matcher.

Ett hyfsat bra ställe ligger i slutet av soi 8 uppifrån second Road räknat på höger sida. Du kan inte missa det eftersom hela baren är täckt av fotbollsvimplar.

Engelsk ägare tror jag.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Gullivers på beachroad nära soi 2. Sportbar med AC, bra mat och bra service.

Såg Liverpool spöa Man U där för någon vecka sen.  :good:

11402_IMG_0578 (Medium)_jpg0af62bccbb309

11403_IMG_0579 (Medium)_jpg49dff49ace1b9

11404_IMG_0580 (Medium)_jpg26c8902507319

11405_IMG_0582 (Medium)_jpg9a5153bb2b1c3

11402_IMG_0578 (Medium)_jpg0af62bccbb309

11403_IMG_0579 (Medium)_jpg49dff49ace1b9

11404_IMG_0580 (Medium)_jpg26c8902507319

11405_IMG_0582 (Medium)_jpg9a5153bb2b1c3

Mvh l.h

Link to comment
Dela på andra sajter

Beror lite pa vad du vill ha for sallskap under matchen. Shenaningans vid infarten till Jomtien beach ar en stor trevlig sportsbar normalt fylld med sportintresserade faranger. Detta ar en bar for dom som gillar att folja matchen, faktiskt hora kommentatorerna, slippa klafingriga bartjejer och forsaljare av klockor,DVD's etc.

Onskar man en kombination av det senare sa kan jag rekommendera Soi Diana Inn, det finns det en blandning av beer bars som visar matcherna liksom nagra Aircon stallen for dom som inte gillar att svettas..

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Liverpool Fc går bra att avnjuta i vilken miljö som helst

bara det finns gott om öl :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Beror lite pa vad du vill ha for sallskap under matchen. Shenaningans vid infarten till Jomtien beach ar en stor trevlig sportsbar normalt fylld med sportintresserade faranger. Detta ar en bar for dom som gillar att folja matchen, faktiskt glädjeflicka kommentatorerna, slippa klafingriga bartjejer och forsaljare av klockor,DVD's etc.

Onskar man en kombination av det senare sa kan jag rekommendera Soi Diana Inn, det finns det en blandning av beer bars som visar matcherna liksom nagra Aircon stallen for dom som inte gillar att svettas..

Filtret for fula ord kan bli riktigt underhallande ibland!

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe,

Är glädjeflickorna upptagna med att vara kommentatorer när fotboll visas ;-)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Herr Chang!

Många tjejer är ganska uttråkade när gubbarna hellre tittar på fotboll än intresserar sig för dem.

Men det är ju inga problem att snällt och vänligt meddela att damen får komma tillbaka när matchen är slut eller möjligen i halvlek.

De flesta tjejer fattar ju att fotboll är viktigare än kvinnor.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

De flesta tjejer fattar ju att fotboll är viktigare än kvinnor.

Inte i min värld, jag skulle kunna tänka mig att titta på fotboll ifall Sverige var i VM-final. ifall jag inte hade nått bättre för mig...

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...