Jump to content
IGNORERAD

Visum Service Göteborg Dyrare?


Herluf

Recommended Posts

Betalade 1700 för non imgrant o multiple 2014. 2015 steg priset till 1900. Nu har det stigit ytterliggare till 2100. Är det visum servicen som blivit dyrare, eller har ambassaden höjt priset?

 

Någon som använder ett billigare alternativ?

Link to comment
Dela på andra sajter

De har höjt avgiften till 600kr (jag betalade 400kr förra året) enligt sin hemsida. Börjar bli lite saftigt pris på att använda dessa olika visumservice.

Tillkommer ju rek ca 100kr också om man inte vill chansa på att skicka passet som vanligt brev.

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minutes ago, NilsGJ said:

De har höjt avgiften till 600kr (jag betalade 400kr förra året) enligt sin hemsida. Börjar bli lite saftigt pris på att använda dessa olika visumservice.

Tillkommer ju rek ca 100kr också om man inte vill chansa på att skicka passet som vanligt brev.

Ja, det är dyrt. Frågan är om det finns andra alternativ.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...
On 2017-03-10 at 10:40, skrev Herluf:

Någon som använt visumservice göteborg sista tiden?

 

Om du inte har för besvärligt med att ta dej till deras ambassad i Köpenhamn så åk dit och de skickar allt hem till dej, du måste tyvärr åka dit själv enligt info jag fick när jag mailade och frågade för något år sedan.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen har jag alltid åkt till Ambassaden och lämnat in, för att senan låta någon vän hämta ut om jag inte kunnat själv, men det går ju också låta någon vän både lämna och hämta.

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-03-10 at 10:40, skrev Herluf:

Någon som använt visumservice göteborg sista tiden?

använde mej av dom i december...skickade ansökan, pass + pengar i rekat brev...några dagar så kom pass med visa tillbaka... inga problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
14 timmar sedan, skrev Naam jai:

använde mej av dom i december...skickade ansökan, pass + pengar i rekat brev...några dagar så kom pass med visa tillbaka... inga problem.

Använde de också i maj förra året och fick visat med vändande post. Funkar alltid klockrent men ser att de tydligen höjt priset men det har även visaservice i Stockholm också gjort så de är dyrare

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-03-10 at 10:40, skrev Herluf:

Någon som använt visumservice göteborg sista tiden?

Använde dem i dec.kostade 800 för ett 60-dagars med rek.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Jag har fått mitt visum, helt problemfritt, tog 2v. Har använt visumservice göteborg 4ggr och även om det är dyrt så funkar det perfekt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...