Jump to content
IGNORERAD

Svensk sköt sin Filippinska fru!


audirs2

Recommended Posts

Precis nyss, skrev audirs2:

Dom existerar redan i överflöd så den frågan lär knappast lösa gåtan, att det poängteras att det är en svensk medborgare gör däremot att man får sig en liten funderare...

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Bananen:

Dom existerar redan i överflöd så den frågan lär knappast lösa gåtan, att det poängteras att det är en svensk medborgare gör däremot att man får sig en liten funderare...

 

Nu var du underfundig och rolig.Höll fan på att sätta Whiskyn i vrångstrupen ha ha.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev B747:

Nu var du underfundig och rolig.Höll fan på att sätta Whiskyn i vrångstrupen ha ha.

Tja, att kombinera allvar med humor är ingen lätt uppgift och resultatet blir oftast att ingen förstår eller att man blir idi*tförklarad, skillnaden är hårfin. :big_smile:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska intressant. Jag bodde på det hotellet för 3 år sedan. Det ägdes då av en Svensk man och hette Alona Studio. Cirka 1 år efter det kom hans Ex fru med som han sa 6 st "Gunmen" från Mindanao och tog över stället. Han anlitade en Advokat för att ta tillbaka det och det troliga är väl att det är just denna som blivit skjuten.

Så den tidigare ägaren var Svensk samt född i Sverige. Den nya ägaren är Filippinare med Svenskt medborgarskap. Frågan är om han kan behålla det bakom lås och bom. Lär dröja rätt länge innan han kommer ut igen skulle jag tro.

Link to comment
Dela på andra sajter

Aj fan, så det är Alona studios det handlar om. Där har jag också bott och träffat dåvarande ägaren Micke...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Benriach:

Aj fan, så det är Alona studios det handlar om. Där har jag också bott och träffat dåvarande ägaren Micke...

Det gör dig till medskyldig,eller gjorde jag ett svampinlägg nu???Äsch skål min gode Ben ta en Sofiero nu.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var många Svenskar som hade köpt lgh i Alona Studio. Jag fick själv en förfrågan om att köpa en lgh för 200K kr när jag var där. En jäkla tur man inte nappade på det 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...