Jump to content
IGNORERAD

Såpoperan HansG


Guest HansG

Recommended Posts

Guest HansG

Min lilla Flores har skrivit i en del trådar om mitt omdöme när det gäller kvinnor. Det kan jag förstå då hon bryr sig om sin far. Men jag tror att hon nu accepterat men lilla älskling. Tyvärr blev min älsling sjuk natten till lördagen så vi åkte till sjukhus även Flores följde med och det uppskattades. Hon fick stanna kvar så nu hoppas jag att det inte blir några problem med försäkringsbolaget.

Sedan har jag blivit morfar denna vecka  min äldsta dotter är den lyckliga men tyvärr har jag inte fått träffa mitt barnbarn på grund av skitprat från mitt ex. Nu när jag kom hem från sjukhuset så fick jag ett mail från mitt ex som måste vara något slags rekord i elakhet.

Så här skrev hon.

(Hej Du kan inte ana vad söt vårt barnbarn Ludvig är. Vad mycket du får avstå pga ditt nya liv. Hoppas att du är lycklig trots det)

Nu är det så att vi skjildes på grund av att hon varit otrogen och hon har en ny man nu men jag är snuskig nog att träffa en kvinna från Thailand.

Livet är tungt ibland!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 208
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    17

  • swedenfarang

    8

  • måne

    7

  • edvardpop

    6

Mest aktiva i denna tråd

Guest DrRambone

Jo, fan, lider med dig. Har haft mina duster med Svenska Kvinnor så inget förvånar längre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Min lilla Flores har skrivit i en del trådar om mitt omdöme när det gäller kvinnor. Det kan jag förstå då hon bryr sig om sin far. Men jag tror att hon nu accepterat men lilla älskling. Tyvärr blev min älsling sjuk natten till lördagen så vi åkte till sjukhus även Flores följde med och det uppskattades. Hon fick stanna kvar så nu hoppas jag att det inte blir några problem med försäkringsbolaget.

Sedan har jag blivit morfar denna vecka  min äldsta dotter är den lyckliga men tyvärr har jag inte fått träffa mitt barnbarn på grund av skitprat från mitt ex. Nu när jag kom hem från sjukhuset så fick jag ett mail från mitt ex som måste vara något slags rekord i elakhet.

Så här skrev hon.

(Hej Du kan inte ana vad söt vårt barnbarn Ludvig är. Vad mycket du får avstå pga ditt nya liv. Hoppas att du är lycklig trots det)

Nu är det så att vi skjildes på grund av att hon varit otrogen och hon har en ny man nu men jag är snuskig nog att träffa en kvinna från Thailand.

Livet är tungt ibland!

Jo det är inte bara thailändska fruntimmer som kan vara kallhamrade, beräknande, otrogna, hämdlystna osv. även om en del på detta forum fått den uppfattningen.

Grattis till barnbarnet i alla fall och hoppas på ett snabbt tillfrisknande för din thailändska älskling.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Ja, det skär så in i nordens i en svensk kvinna när vi i deras tycker underlåter oss till en thailändska. Avundsjuka med andra ord. Usch och fy!

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Bror är alldeles för fixerad vid penningar och jag tror inte det beror på att Ni skulle vara numismatiker.

[move]

Arne Slösa

[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Är väl få kvinnor utanför de fattigaste u länderna som kan tänka sig att gifta sig med en man som skulle kunna vara deras morfar.

De flesta normala kvinnor gifter sig pga kärlek.

Så i det perspektivet kan man säkert förstå västerländska kvinnors indignation när 25 åriga lilla Noi gifter sig med 60 årige Bengt.

Handlar nog mest om att de retar sig på det uppenbara i ett köpt äktenskap, att de tror att Bengt bara köpt en god och mjuk madrass och hushållerska och att lilla Noi offrat sig för sin egen och sin familjs ekonomiska framtid.

Troligen inte så mycket avundsjuka från 50 åriga Gertrud.

BTT

Nu e du dum, igen.

1 exempel: Anna Nicole Smith. (visserligen ett inaktuellt exempel, men det var det första som dök upp i min trötta hjärna.)...

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Bäste broder tuk tuk!

Jag kan förstå att många skribenter på detta forum kan bli en aning upprörda över dina inlägg. Ditt svar på min tråd är ett lysande exempel på detta. Kan sammanfattas med ett ord svammel!

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

Stå på dig Hans! Att försöka ta befälet över sitt liv, sin lycka och sin framtid är ALLTID rätt, du har mitt fulla stöd! :great:

Respect! :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej HansG,

Så småaktigt av ditt ex... tanken på att hon antagligen tror sig må bättre i och med detta handlande är motbjudande.

Jag kan bara hålla med mancon, stå på dig! Och hoppas det går bra för din dam på sjukhuset.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Jag måste delge er mitt ex senaste mail. Hon förstår inte vad som var elakt i det hon skev i sitt första

Hej!V ad var rekord i elakhet? Det är helt OK att du har träffat någon. Folk pratar om dig att det är helt opassande med en sådan ung kvinna. Det är 3 stycken som har tilltalat mig om detta. Lovade att inte namnge dem.Sade att jag inte har träffat er så jag kan inte svara på det. Kan bara säga att jag önskar dig lycka för det är vad Folke och jag känner för varandra.Svara mig på vad som var så elakt.  Britten

Jag måste delge er mitt ex senaste mail. Hon förstår inte vad som var elakt i det hon skev i sitt första.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Bästa medicinen till denna kvinnas löjliga beteende är ju om man inte bryr sig. Så uppenbart att det svider så in i nordens att du har en vacker och ung kvinna nu. Nä, nonchalera henne så tar det bättre. Vad hon nu hoppas på är din reaktion, den bör hon inte få. Njut av din kvinna nu.

Man kan ju bara sucka djupt till dessa svenska kvinnor.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Javisst är det bästa att ignorera sina ex:s reaktioner, precis som om man inte bryr sej i deras åsikter.

Det tar mycket bra och är dessutom väldigt enkelt. :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Maken till bitch  :diablo: . Tur att du slipper se henne dagligen

Hej Hans!

Kul att höra att Flores accepterar din tjej nu! Du får tacka oss för att vi övertalade henne  :crazy::crazy: .

Riktigt trist att höra om ditt barnbarn. Vi får hoppas att det blir bättre med tiden!

HälsningSvarten 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Sedan kan man ju vända på steken. Undras vad herr Hansg skulle tänkt om fd frugan kommit vandrande med en 23 årig muskulös gambian?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Sedan kan man ju vända på steken. Undras vad herr Hansg skulle tänkt om fd frugan kommit vandrande med en 23 årig muskulös gambian?

BTT

Gambian  :he::crazy:

Man lär sig hela tiden nått på detta forum.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Gambian  :he::crazy:

Man lär sig hela tiden nått på detta forum.

Shit, mitt rättstavningsprogram vill skriva Gambier istället för Gambian. BTT är ju lärare så han måste ju ha rätt i detta fall...

Sen HansG, hav tålamod din dotter kommer att inse att det är hon som blir den store förloraren i längden genom att inte låta sitt barn träffa sin far. Hade hon bara vetat hur barnkära de flesta thailändska tjejer är hade hon redan ändrat sig.

Det är märkligt vad en del människor är fördomsfulla?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det är märkligt vad en del människor är fördomsfulla?

Alla äro vi fördomfulla, fast en del är mer fulla än andra...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Har släpat mig upp från sjukbädden och läst mitt ex mail. Hon bombarderar mig med sådana där hon

inte förstår vad som var elakt i hennes mail om barnbarnet. :crazy:

Tack för ert stöd

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

"Sen HansG, hav tålamod din dotter kommer att inse att det är hon som blir den store förloraren i längden genom att inte låta sitt barn träffa sin far."

Herr M Pålsson, är du säker på att HansG är far till sin dotters barn?

[move]

Farsonen Arne

[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

Grattis till barnbarnet och hoppas att din kvinna blir frisk snart .

Samtidigt bör vi hoppas att hans ex också blir "frisk"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

Sedan kan man ju vända på steken. Undras vad herr Hansg skulle tänkt om fd frugan kommit vandrande med en 23 årig muskulös gambian?

BTT

Troligtvis inte svartsjuk alla fall  :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Stå på dej HansG. Det är ju faktiskt inte ditt ex som beslutar om huruvida du får träffa ditt barnbarn eller inte, så du kan nog slappna av. Under tiden kan du ju försöka se framför dej ett blekfett, blåvitt arsle med röda kvisslor och jämföra det med vad du har nu att titta på. Och genast blir livet lite lättare.

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...