Jump to content
IGNORERAD

Såpoperan HansG


Guest HansG

Recommended Posts

kanske prästen kan ta upp liknelsen om den förlorade sonen i sin predikan. den skulle göra susen. då förstår dottern att när hon vill är hon välkommen i sin faders armar igen.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 208
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    17

  • swedenfarang

    8

  • måne

    7

  • edvardpop

    6

Mest aktiva i denna tråd

Quote

kanske prästen kan ta upp liknelsen om den förlorade sonen i sin predikan. den skulle göra susen. då förstår dottern att när hon vill är hon välkommen i sin faders armar igen.

Neil

Quote

kanske prästen kan ta upp liknelsen om den förlorade sonen i sin predikan. den skulle göra susen. då förstår dottern att när hon vill är hon välkommen i sin faders armar igen.

Neil

Hon kanske vill från hans armar ? har hon sagt att hon vill i hans armar ?

Tänk, vad vi är duktiga och har alla svar, hur var det, att tala var silver och ?

Jocko

Link to comment
Dela på andra sajter

tror säkert hon vill vara sams med sin far igen. det har bara hakat upp sig ordentligt. en rejäl prdikan från prästen kanske kan ge det ljus i mörkret hon behöver. Man skall inte underskatta präster. de har ofta mycket god människokännedom.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Men frågan är hur en Jehovas präst agerar? Om de nu är Jehovas, jag kan ju ha missförstått det hela. Men det låter ju som att så är fallet.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Quote

Men frågan är hur en Jehovas präst agerar? Om de nu är Jehovas, jag kan ju ha missförstått det hela. Men det låter ju som att så är fallet.

Nej vi är inte Jehovas och det är inte något med religion inblandat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Quote

Lite sen kvälls info.. jävlar vilken blick min syrra kommer ge, Hasse kommer nu troligen att gå till kyrkan.

Hur mycket betalar ni för en bild på min syrras min när pappa stegar in med kärestan?? :mdr::crazy:

Ja, det blir i varje fall pluskarma från mig!

Att engagera prästen i detta lilla drama är ingen dum ide. Han har nog tidigare erfarenhet av liknande.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Lite sen kvälls info.. jävlar vilken blick min syrra kommer ge, Hasse kommer nu troligen att gå till kyrkan.

Hur mycket betalar ni för en bild på min syrras min när pappa stegar in med kärestan?? :mdr::crazy:

Ohh, blir lite av ett sånt där "priceless" moment, "en sur tant 5 dollar, en sur släkt... priceless"

Så se nu till att få med allt i panorama läge.

För detta är nått iaf jag vill se  :drinks:

//H

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Lite sen kvälls info.. jävlar vilken blick min syrra kommer ge, Hasse kommer nu troligen att gå till kyrkan.

Hur mycket betalar ni för en bild på min syrras min när pappa stegar in med kärestan?? :mdr::crazy:

Kan du inte låna en videokamera?

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon av Fodervärdarna borde väl kunna ta sig till Hjo, filma och sända ut det live på MPR.

Arne Sändare

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Flores

Idag har jag fått instruktioner på i vilken färg min klänning MÅSTE vara i. Temat är blått för hela dopet.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

En höjdare vore, om du som gudmor, helt sonika tar barnet och går fram till pappa och hans tjej och låter de få gulla lite. Gärna att du räcker över barnet till pappas tjej.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Quote

Idag har jag fått instruktioner på i vilken färg min klänning MÅSTE vara i. Temat är blått för hela dopet.

Gud sig förbarme... är det bara yta utan innehåll som gäller för detta dop?

Jag föredrar att se dopet som ett välkomnande av det nyfödda barnet. Vad folk har för kläder på sig torde vara irrelevant.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Flores

Quote

Gud sig förbarme... är det bara yta utan innehåll som gäller för detta dop?

Då skulle du ha hört om deras bröllop, jösses vilken perfektion det skulle vara... Allt handlar tyvärr om fasaden utåt, att man sedan har en skit relation inom familjen det kvittar men bara att det inte visas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Idag har jag fått instruktioner på i vilken färg min klänning MÅSTE vara i. Temat är blått för hela dopet.

Får vi också komma iklädda blåa kläder?  :crazy::crazy:

Lycka till!  :great:

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Vi klär ut oss till smurfar och går dit!

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Flores

Detta forumet gör att jag kan vara öppen med mina känslor, lagom anonymt, eller nja.?

Idag grät jag rejält, sveptes bara över hur jävligt livet är. Har en galen syster, min mamma är rejält handikappad och klarar inte sig själv, jag har själv en allvarlig neruologisk sjukdom som jag ser min mor ätas upp utav eftersom det är samma diagnos. Oroar mig för pappa eftersom han oroar sig för oss alla..

Kommer jag någonsin får vara lycklig och bekymmerslös eller  åtminstone en 50% minskning utav problem.

Vet ärligt talat inte hur mycket jag orkar mer..

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här är SEDALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tror du att DU eller någon av dina anhöriga skulle bli lämnade vind för våg?

Icke så i trygga landet Svedala!!

Har följt tråden men det finns så många "hitochdit" så jag kommenterar inte!

if.yt l. pm

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Flores

Quote

Det här är SEDALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tror du att DU eller någon av dina anhöriga skulle bli lämnade vind för våg?

Svar:JA Koomunen är bristfällig när det gäller hjälp till mamma, jag får ta de tunga lassen med mor.

Eller vad dillar du om?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du inget bättre att komma med än ett stavfel, så fukc u!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kommer jag någonsin får vara lycklig och bekymmerslös eller  åtminstone en 50% minskning utav problem.

Vet ärligt talat inte hur mycket jag orkar mer..

För att veta hur det känns på toppen måste man ha erfarit hur det känns på botten. Det finns absolut människor som varit i värre situationer än dig och ändå lyckats finna tillfredställelse med sina liv. Så om de kan borde det väl inte vara omöjligt för dig? En gemensam nämnare brukar dock vara att man inte känner sig som ett offer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

Har du inget bättre att komma med än ett stavfel, så fukc u!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inte snällt  :kort:

Minus för den

Ser från dina egna inlägg att du är ingen Einstein själv när det gäller stavningen så knip ihop.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

I förgår var jag och min älskling ute och gick i det fina vädret så Hjo-borna får något att prata om! Vi satte oss på en bänk på torget då en en herre något rund um fötterna kom fram till oss böjer sig ner mot älsklingen och säger! (Hur mår Du tjejen, jag har varit i Thailand med ett fånigt Casanova leende). Jag blir störtförbannad reser mig upp knuffar biort honom och ber honom flyga och fara.

Det verkar vara så att blir en svensk man på örat så tror han att det är fritt fram. Nästa gång slår jag honom på truten och startar en insamling här för mina böter. :diablo:

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Var det bara det som fick dig förbannad? Ja, då hade man väl fått slagits varje dag hehehe...

Men han kanske var så där äckligt slemmig...

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Quote

Var det bara det som fick dig förbannad? Ja, då hade man väl fått slagits varje dag hehehe...

Men han kanske var så där äckligt slemmig...

Jo, det räckte för mig och så var han äckligt slemmig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...