Jump to content
IGNORED

Enis...... förr.... nu....och i framtiden

Enis

Recommended Posts

Nakhon

Kände knappt igen dig med skägget. Gör aldrig av dig med det. 😉👍

• 1 month later...
  • Replies 354
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Enis

207

• rolba

24

• Kötthandlarn

18

• Naam kaeng

12

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De som inte tål att se bilder på min dotter ombedes scrolla förbi detta inlägg för det blir nog en och annan bild och kanske även en för mycket    Som sagt hon tar ju bara studenten en gång

8 nov 2003     en av de få bilder med Wanlop och William tillsammans.   och så idag     klar med årskurs 9 i Engelska skolan och kommit in på alla l

Sicken vecka   först lite arbetsläger på Solhem   sedan   i tisdags lilla Pia 20 år              

Posted Images

Kötthandlarn
Posted (edited)
8 timmar sedan, skrev Enis:

Kom ett mess i från William i går kväll, kan vi……

är nog första gången den frågan kommer i från honom sedan han blivit stor.

ja naturligtvis kan vi de…..

21C91694-6865-489B-B610-FD9B762E3A2D.thumb.jpeg.c61db13846bd92e9b3b05b8a02570582.jpeg

3C740EC7-06AF-4516-A9F6-5AD3059B6576.thumb.jpeg.c99158b7c8c2d8bd84b1ac358f844b4e.jpeg

….hälsa på pappa din

enis

Fint och sorgligt på en och samma gång men på ngt sett bra i slutänden ....... :ledsen: ❤️ ❤️ ........

Kärlek till honom och er........💙

Edited by Kötthandlarn
  • Ge karma 2
  • Wai 2
  • Gilla 4

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

• 1 month later...
frogfish
23 minuter sedan, skrev Enis:

Just nu leder jag med 1-0

84D47414-BA57-477D-B842-0637108053AA.thumb.png.ec819ab37c642e8d81ea7c49f57733be.png

96F43345-E317-40B8-A0BD-5E4674EBBFCF.jpeg.a5f9d6c5410b9d4746aefddc4c5f4147.jpeg

men jag lär väl förlora som vanligt när matchen är slut.

/ Enis

Underbart med ordet "låna" i början. Kan det vara så att ni har olika definition på ordet....😉?

Dessutom verkar det ha bytts ut till "få" i slutet. Synonymer....🙈?

• Haha 4

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

• Mankan
      By Mankan
      Jag har länge tänkt att jag ska försöka lära mig lite mer Thai och eventuellt även lära mig läsa lite. Det skulle vara smidigt med någon webbkurs som man kan nyttja när man har tid.

Jag kan idag en hel del fraser som jag lärt mig genom åren men det skulle vara kul att kunna föra lättare konversationer.

Är det någon här som har tips på bra kurs för egenstudier. Jag betalar gärna en slant om det är något bra som fungerar.
    • Lelle67
      By Lelle67
      Hej

Vi vill åka till Thailand i april.
      Frugan har bytt efternamn i Sverige, det svenska efternamn står i hennes PUT.

Hon skulle vilja byta till Svenskt efternamn i Thailand och skaffa ett nytt Thaipass.

Kan hon byta efternamn från Sverige och skaffa nytt pass på Thailands ambassad i Sverige?
      Hennes Thaipass har gått ut sedan 1 månad.

Hur gör man bäst?
    • NiceBeaver
      By NiceBeaver
      Hittade en gammal tråd om vad man ska göra med sina poäng på ROP som @lasseiudon startade. Det gick inte att svara där nu så det blir en ny tråd. Har också fått kuponger i något bageri och sånt tidigare.
      Thai har en hyfsat ny tjänst som heter Cash Plus Miles där man kan använda poäng som delbetalning. Använde det häromdagen när jag köpte en biljett. Blev en femhundring billigare. Men det ligger väldigt gömt på bokningssidan. På sista sidan när man ska bekräfta sitt köp och lägga in kreditkortsnummer finns en ruta att klicka i som heter Cash Plus Miles. Där loggar man in på sitt ROP-konto och kan sedan välja hur många poäng man vill använda. Från 2000 och uppåt. Välj hur många poäng som ska spenderas och priset justeras. Bra att använda istället för att dom förfaller och man inte har tillräckligt för att uppgradera
    • Enis
      By Enis
      Känner ni till Historien bakom Mammas Kök i Bangkok? Det gjorde inte jag

Mia från Helsingborg hittade tre okända systrar i Thailand!
      Mia föddes i hemlighet i och adopterades bort till Sverige. Nästan 40 år senare fann hon sina rötter i Thailand – och bestämde sig för att lära sina nya släktingar laga svensk husmanskost.”

https://www.allas.se/100756-2/

Enis
    • Enis
      By Enis
      Hej

har någon något par förslag vilken som är den bästa iptv stream providern om man vill se Thailändsk TV i Sverige?

som man kan tjonga in i en smart-tv alternativt en Kodi-box eller liknande så det blir enkelt att handhava för brukaren.

finns det någon färdig programmerad box så tar jag gärna info om en sådan också.

Att titta via dator känner redan jag till några förslag, är ute efter något mera TV-likt 

enis
  • Create New...