Jump to content
Enis

Enis...... förr.... nu....och i framtiden

Recommended Posts

ellim63
Precis nyss, skrev Enis:

PICT0068.thumb.JPG.cc078d437ba97912d59c37f93b6e379d.JPG

Guess Who?

/Enis

TS och...?

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
HuaHindinnge

@Enis tack för att du delar med dig.

Men "passerar ditt liv i revy"?

Nä den var taskig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

• Liknande innehåll

• NiceBeaver
      Av NiceBeaver
      Hittade en gammal tråd om vad man ska göra med sina poäng på ROP som @lasseiudon startade. Det gick inte att svara där nu så det blir en ny tråd. Har också fått kuponger i något bageri och sånt tidigare.
      Thai har en hyfsat ny tjänst som heter Cash Plus Miles där man kan använda poäng som delbetalning. Använde det häromdagen när jag köpte en biljett. Blev en femhundring billigare. Men det ligger väldigt gömt på bokningssidan. På sista sidan när man ska bekräfta sitt köp och lägga in kreditkortsnummer finns en ruta att klicka i som heter Cash Plus Miles. Där loggar man in på sitt ROP-konto och kan sedan välja hur många poäng man vill använda. Från 2000 och uppåt. Välj hur många poäng som ska spenderas och priset justeras. Bra att använda istället för att dom förfaller och man inte har tillräckligt för att uppgradera
    • Enis
      Av Enis
      Känner ni till Historien bakom Mammas Kök i Bangkok? Det gjorde inte jag

Mia från Helsingborg hittade tre okända systrar i Thailand!
      Mia föddes i hemlighet i och adopterades bort till Sverige. Nästan 40 år senare fann hon sina rötter i Thailand – och bestämde sig för att lära sina nya släktingar laga svensk husmanskost.”

https://www.allas.se/100756-2/

Enis
    • Enis
      Av Enis
      Hej

har någon något par förslag vilken som är den bästa iptv stream providern om man vill se Thailändsk TV i Sverige?

som man kan tjonga in i en smart-tv alternativt en Kodi-box eller liknande så det blir enkelt att handhava för brukaren.

finns det någon färdig programmerad box så tar jag gärna info om en sådan också.

Att titta via dator känner redan jag till några förslag, är ute efter något mera TV-likt 

enis
    • lasseiudon
      Av lasseiudon
      Har fått mail ifrån Thai Airways att jag har en drygt 5.000 poäng som förfaller nu sista september. Några tips om vad man kan göra med dom?
    • Enis
      Av Enis
      Fick denna av min mor som är doktor, en ganska fascinerande historia

/Enis
NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy