Jump to content
IGNORERAD

E-ansökan av visa i Singapore


Niro

Recommended Posts

Jag ska till Singapore i början av Mars för att bland annat söka nytt Non-O visa. Ser då på konsulatet i Singapores hemsida att det går att söka samt skicka alla nödvändiga papper elektriskt.

Vet inte hur det ser ut i övriga världen men det borde vara samma över allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎02‎-‎10 at 05:29, skrev Niro:

Jag ska till Singapore i början av Mars för att bland annat söka nytt Non-O visa. Ser då på konsulatet i Singapores hemsida att det går att söka samt skicka alla nödvändiga papper elektriskt.

Vet inte hur det ser ut i övriga världen men det borde vara samma över allt.

 

Smidigt!

 

Men behöver ändå någon dag eller två på plats, så inte jättestor skillnad.

 

"The applicant is also requested to submit the application in person. Once the applicant submits all required documents along with the visa payment, the visa can be obtained in the afternoon of the next business day (from 14.00 -15.00 hrs).  For walk-in applicants, it will take 2-3 business days from the date of submission of visa at the Embassy."

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-02-10 at 11:29, skrev Niro:

Jag ska till Singapore i början av Mars för att bland annat söka nytt Non-O visa. Ser då på konsulatet i Singapores hemsida att det går att söka samt skicka alla nödvändiga papper elektriskt.

Vet inte hur det ser ut i övriga världen men det borde vara samma över allt.

Söka nytt, då tolkar jag det som att du redan har visa. Då kan du väl söka exstension of stay på immigration?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Jag registrerade mig och gjorde sedan flera försök att fullfölja visaansökan men utan resulta. Det blev stopp var gång jag skulle ladda upp foto eller dokument. Senast förra veckan.

Provade i olika format och på både mac och pc.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...