Jump to content
IGNORERAD

Powerbank på flyget.


rolba

Recommended Posts

Hur stor powerbank får man ha med sig?

Och vilka mätenheter används?

Polarn blev av med två nyinköpta när han reste hem igår. På de står det 50.000 någonting. Gick att ladda telefonen en gång med dem.

Jag har ett par äldre varianter. På den ena står det 5600 mAh på och den klarar att ladda telefonen en gång. Så de bör ju vara rätt likvärdiga.

De flesta datorer bör ju ha betydligt större batterier?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Vet inte vilka gränser som gäller men frugan fick lämna ifrån sig sin förra året när vi åkte hem, är tydligen inte tillåtna p.g.a säkerhetsföreskrifter, kan tydligen utgöra en fara.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

10000 mAh enligt flygplatser i Filippinerna

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

c63c895cea9865a682a61732ccb1411d.jpg

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev kollade i går på donnan att vi inte hade några i bagaget vi checkade in, och ombeda att flytta över till cabinbagaget om vi hade något. 

Väldigt alert security på donnan. Vi han inte många meter ut från check-in området innan vi fick vända om och öppna våra incheckade väskor då de upptäckt konstigheter i dom. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev Soengsang:

c63c895cea9865a682a61732ccb1411d.jpg

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Luddiga regler.

Näst sista raden får man bara ha 2 st om de är större än 160 wh

Sista raden då är batterier större än 160 wh förbjudna.

Vad har jag inte förstått nu?

Link to comment
Dela på andra sajter

Luddiga regler.

Näst sista raden får man bara ha 2 st om de är större än 160 wh

Sista raden då är batterier större än 160 wh förbjudna.

Vad har jag inte förstått nu?

Tänk mAh så stämmer det.

Jag menar glöm det om wh.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemet är ju också att de powerbanks man köper på stranden och marknaden är FEL / Glädje märkta. Jag blev tillsagd på suvvan att jag inte fick ha med min 55 000 mw med i handbagage. Jag sa att men tjena det är ju max 10 000 i den här, annars skulle den vara typ 20 grr strakare än min telefon och banken kan ladda luren 1 gång. Det är inget kärnkraftverk.

Jag vände och sa att jag skulle checka in den, rispade bort märkningen och sen gick det bra i säkerhets kontrollen.

Skickat från min ALE-L02 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här är min PowerBank Den kan man ha med sig i handbagage. 

20000 mAh är den största tillåtna att ta med sig. Har aldrig haft problem med den.

 

20170208_181727.thumb.jpg.dfba8f3be4014de62daff5cb02674e5a.jpg20170208_181741.thumb.jpg.ae6fa6bf2958a988b1b2772ad7ef9966.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...