Jump to content
IGNORERAD

Har detta hänt dig?

lars60

Recommended Posts

Det här var en ny och annorlunda nyhet.hehe...inte så kul för killen!  :no:

http://www.phuketgaz...dex.asp?id=7186

It's a snap! Busted boner puts owner in sick bay

PHUKET CITY: Vachira Phuket Hospital on Wednesday morning received a transfer patient in a lot of pain from a somewhat embarrassing illness – a broken penis.

Being transferred from Patong Hospital as he was, one might assume that the patient had done the damage in an over-energetic nocturnal romp.

However, the patient – a 28-year-old Phang Nga native who understandably wished for his name not to be published – insisted that the damage was self inflicted during an attempt to subdue a morning erection before going to work on a parasailing boat off Patong Beach.

The patient said that to try and get rid of the erection he had grabbed his penis around the mid-section with both hands and bent it violently. This normally did the trick and he had successfully used the strategy since childhood, but on this occasion he heard a loud crack like that of a breaking twig..

Vi har det iaf ganska bra!

Dela på andra sajter

Klart det hänt mig, händer säkert i morgon också :yes:

Men morgonståndet brukar försvinna efter en piss...

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Bruten penis? ? ? Finns ju inget att bryta där  :neutral:

Har hört att riktiga killar har ben i k*ken

Dela på andra sajter

Misstänkte att det var det som piss anu loc stod för.

Annars brukar det heta att det man inte har i näsan får man ha mellan benen, tror jag.

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Misstänkte att det var det som piss anu loc stod för.

Annars brukar det heta att det man inte har i näsan får man ha mellan benen, tror jag.

mvh GD

menar du näshår eller busar :D

Dela på andra sajter

Riktiga män behöver inga ben i kyken ;)

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

Riktiga män behöver inga ben i kyken ;)

Jag vill nog ha lite mer kött mellan benen innan jag uttalar mig om det.

/GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Jag vill åter igen varna forumisterna för att negligera morgonståndet och med egen hand försöka åtgärda detta akuta tillstånd.

[move]

Dr Arne

[/move]

Dela på andra sajter

Nope..inte ännu

Att bryta penis

Det finns inga ben i din penis. Därför låter det konstigt att du kan bryta den. Anledningen att man säger att den bryts är troligen på grund av det ljud som hörs när det händer. Ljudet påminner mycket om ljudet från ett benbrott. Därefter upplever man en stark smärta i samband med de inre blödningarna man får i penis. Att bryta penis är ovanligt, händer det dig bör du omedelbart söka akut sjukvård för behandling. Penis bryts oftast när mannen ligger på rygg och blir riden av sin partner.

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Jag vill åter igen varna forumisterna för att negligera morgonståndet och med egen hand försöka åtgärda detta akuta tillstånd.

[move]

Dr Arne

[/move]

Just det Arne. Som bardamerna brukar säga:

"Morgonstånd är guld i mun"

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...