Jump to content
IGNORERAD

S e x handel


Oregistrerad

Recommended Posts

On 2017-06-03 at 15:53, skrev stefan5300:

 

Hängde med en brutta till Caloocan en inte så rik stadsdel i Manila en gång i tiden och bjöd på kalas till både barn och vuxna.

Kände mig rätt så nöjd efter att ha gjort detta, inget turistställe precis.

 

post-3132-0-89236100-1350104275_thumb.jpg.76c757365ae1d034fe30e8f58208cb34.jpgpost-3132-0-48810200-1350104233_thumb.jpg.51d391c3f0ad778b95e3033b7404195c.jpgpost-3132-0-92242400-1350104251_thumb.jpg.8d573ca48f9beb4608eada09859f1aa7.jpgpost-3132-0-62215000-1350101924_thumb.jpg.d6220282ca01a9bf3306099a69e993fd.jpgpost-3132-0-70390400-1350101904_thumb.thumb.jpg.e59b1309bfbf262e9d4a492075a10caa.jpgpost-3132-0-90889900-1350101854_thumb.jpg.d132f9644cc1573d7fd323c366021957.jpgpost-3132-0-26370500-1350101874_thumb.jpg.5d9f44e94537e1c0e93606ae26f9eb9d.jpg

Härligt att du så ogenerat och öppenhjärtigt bjussar på bilder från förr och nu! :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 225
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    24

  • Bananen

    15

  • Enis

    11

  • Tommy

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

9 timmar sedan, skrev Naam kaeng:

Härligt att du så ogenerat och öppenhjärtigt bjussar på bilder från förr och nu! :thumbsup:

Tackar.

Jag bjuder gärna på mig själv och förmedlar bilder men jag tycker fler kunde göra det i stället för att bara skriv ditt, datt och skrävla vad man varit med om som en del gör.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 11 månader senare...
On 2017-06-01 at 12:54, skrev evert 1:

 

Dra inte alla thaitjejer över samma kam bara för att fåtal håller på med massageverksamhet med ett "lyckligt" slut.

 

 

:thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

@Boa52 både texten och länken är på svenska

 

Polisen misstänker: Kvinnan drev bordeller i thaimassagesalonger

En kvinna i 45-årsåldern har åtalats för att ha fått sex andra kvinnor att sälja sex på thaimassagesalonger.

Hemliga poliser erbjöds sexuella tjänster när de utredde källarlokalerna.

– Det har varit normal massage på salongen, säger kvinnan i förhör.

Samtidigt åtalas 14 män för att ha köpt de sexuella tjänsterna.

 

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/polisen-misstanker-kvinnan-drev-bordeller-i-thaimassagesalonger/

 

enis

 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Enis:

@Boa52 både texten och länken är på svenska

 

Polisen misstänker: Kvinnan drev bordeller i thaimassagesalonger

 

En kvinna i 45-årsåldern har åtalats för att ha fått sex andra kvinnor att sälja sex på thaimassagesalonger.

Hemliga poliser erbjöds sexuella tjänster när de utredde källarlokalerna.

– Det har varit normal massage på salongen, säger kvinnan i förhör.

Samtidigt åtalas 14 män för att ha köpt de sexuella tjänsterna.

 

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/polisen-misstanker-kvinnan-drev-bordeller-i-thaimassagesalonger/

 

enis

 

Det handlar om hon från Jakobsberg som de tog i höstas

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Det handlar om hon från Jakobsberg som de tog i höstas

Aha, åtal nu då kanske

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/pLVpkw/polisen-larmar-utbredd-prostitiution-pa-massagesalonger

 

"

Ett tjugotal poliser har under våren arbetat civilt med att frekvent besöka elva olika massagesalonger i Södertälje.

På åtta av ställena har poliserna fått frågan om de vill ha sexuella tjänster mot betalning."

 

Någon Södertälje MPR:are som kan bekräfta eller dementera eller måste jag ta en runda söderöver för ett djuplodande reportage... :big_smile:

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Enis:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/pLVpkw/polisen-larmar-utbredd-prostitiution-pa-massagesalonger

 

"

Ett tjugotal poliser har under våren arbetat civilt med att frekvent besöka elva olika massagesalonger i Södertälje.

På åtta av ställena har poliserna fått frågan om de vill ha sexuella tjänster mot betalning."

 

Någon Södertälje MPR:are som kan bekräfta eller dementera eller måste jag ta en runda söderöver för ett djuplodande reportage... :big_smile:

 

/Enis

Eftersom den kvinnliga polisen inte blev erbjuden några sexuella tjänster, så är det ett solklart fall av könsdiskriminering som DO måste ta tag i.☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
18 minuter sedan, skrev born41:

Eftersom den kvinnliga polisen inte blev erbjuden några sexuella tjänster, så är det ett solklart fall av könsdiskriminering som DO måste ta tag i.☺️

 

Jag vet inte om några medlemmar blev överraskade av att få veta att prostitiuion förekommer frekvent på massagesalongerna.

 

Något som varje Pattaya veteran naturligtvis har vetat och förstått i många år.

 

Majoriteten av thailändskor som kommer till Europa har ju ett förflutet från barer runtom i Thailand och i kombination med girighet och penningkärlek så är det nog få thaitjejer som tackar nej till möjligheten att tjäna lite extra slantar på avsugningar och annat.

 

Jag vet ju att detta förekommer ganska fritt i bland annat Danmark så varför skulle det vara annorlunda i Sverige?

 

Sen ska man ju komma ihåg att många tjejer som jobbar med att sälja sex på massageställena även kommer från länder i Östeuropa och filipinerna.

 

Så allt kan man ju beskylla thailändskorna för.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Oregistrerad
On 2019-06-20 at 01:03, skrev broder tuk tuk:

 

Majoriteten av thailändskor som kommer till Europa har ju ett förflutet från barer 

Jätteintressant!

Finns det alltså studier kring detta?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Naam kaeng:

Jätteintressant!

Finns det alltså studier kring detta?

 

Ansolut.

Jag drar mig till minnes att det var något barorakel som satt med kikare och förde protokoll utanför damernas pissmoj.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
5 timmar sedan, skrev Naam kaeng:

Jätteintressant!

Finns det alltså studier kring detta?

 

 

Det räcker att man reser runt på olika ställen i Thailand och studerar var någonstans farangubbarna dyker upp mest så vet man var dom träffar sina tjejer.

 

När jag ex bodde ute i Nonthaburi såg jag knappt en enda farang.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Det räcker att man reser runt på olika ställen i Thailand och studerar var någonstans farangubbarna dyker upp mest så vet man var dom träffar sina tjejer.

 

När jag ex bodde ute i Nonthaburi såg jag knappt en enda farang.

 

BTT

Såg du några inhemska män gå in på "Kareoke-barer"?

Bodde granne (i Townhouse, typ radhus) med en Kareoke-bar ett par månader under tiden vi renoverade vårt hem i Bkk, frugan blev sketsur när jag och en vän gick in där och tog en öl, jag lovar att jag inte ens sjöng en sång!

Väldigt trevliga tjejer som serverade där!

 

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Naam kaeng:

Jätteintressant!

Finns det alltså studier kring detta?

 

Var vänlig swisha valfritt bidrag till o73-1234567

 

så gör jag en uppoffring och beger mig ut i natten i mprs tjänst och bedriver fältstudier på de platser i svedala jag befinner mig.

 

 

/ tom peng pung

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev Tommy:

Såg du några inhemska män gå in på "Kareoke-barer"?

Bodde granne (i Townhouse, typ radhus) med en Kareoke-bar ett par månader under tiden vi renoverade vårt hem i Bkk, frugan blev sketsur när jag och en vän gick in där och tog en öl, jag lovar att jag inte ens sjöng en sång!

Väldigt trevliga tjejer som serverade där!

 

 

MVH

 

Fanns i stort sett enbart thaiare på barerna i Nonthaburi.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66
1 timme sedan, skrev Enis:

Var vänlig swisha valfritt bidrag till o73-1234567

 

så gör jag en uppoffring och beger mig ut i natten i mprs tjänst och bedriver fältstudier på de platser i svedala jag befinner mig.

 

 

/ tom peng pung

Men vafan det där är ju mitt nummer,det är alltså därför det kommer in pengar via Swish. Jag har ringt banken och frågat vad som hänt,men dom sa att det är bara vanliga swish överföringar så jag behöver inte vara orolig. Men tack,nu vet jag iaf varför det regnar in pengar 👍

Link to comment
Dela på andra sajter

F*n vad folk överdramatiserar detta med sex

Är ju en helt vanlig naturlig företeelse bland alla däggdjur.

Hur många av arterna är monogama?

Kan någon/några tjäna pengar på detta, so what?

Vill någon betala för nöjet?, ja upp till dessa.

Får man inte mat hemma får man väl handla ute, på något sätt måste man väl få fylla ut tomrummet.

+ Det man inte vet om far man ej heller illa av.

+ Vad din partner gjorde INNAN ni träffades lider du ej heller av, tvärtom kan det vara positivt med en erfaren partner

Våra barn har säkert ett sexliv men det är något vi inte lägger oss i.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev evert 1:

F*n vad folk överdramatiserar detta med sex

Är ju en helt vanlig naturlig företeelse bland alla däggdjur.

Hur många av arterna är monogama?

Kan någon/några tjäna pengar på detta, so what?

Vill någon betala för nöjet?, ja upp till dessa.

Får man inte mat hemma får man väl handla ute, på något sätt måste man väl få fylla ut tomrummet.

+ Det man inte vet om far man ej heller illa av.

+ Vad din partner gjorde INNAN ni träffades lider du ej heller av, tvärtom kan det vara positivt med en erfaren partner

Våra barn har säkert ett sexliv men det är något vi inte lägger oss i.

Det finns det garanterat många som fått göra.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

On 7/4/2019 at 8:19 PM, evert 1 said:

F*n vad folk överdramatiserar detta med sex

Är ju en helt vanlig naturlig företeelse bland alla däggdjur.

Hur många av arterna är monogama?

Kan någon/några tjäna pengar på detta, so what?

Vill någon betala för nöjet?, ja upp till dessa.

Får man inte mat hemma får man väl handla ute, på något sätt måste man väl få fylla ut tomrummet.

+ Det man inte vet om far man ej heller illa av.

+ Vad din partner gjorde INNAN ni träffades lider du ej heller av, tvärtom kan det vara positivt med en erfaren partner

Våra barn har säkert ett sexliv men det är något vi inte lägger oss i.

Sexliv, Just det är minerad mark. Inget man sitter och orearar över vid en Söndagsmiddag men alla är vi ju olika.

Kan någon/några tjäna pengar på att en annan individ tvingats att sälja sitt eget kön mot sin egen vilja så är det jävligt illa.

Det handlar inte om den glada flickan i Havanna (Cornelis Wreeswjik fick ju sina fiskar varma och det hände inte vid nana plaza eller runt kanalerna i Amsterdam)

 

En fråga till dig Evert, helt ärligt: skulle du sova gott om natten om du visste att din son eller dotter sålde sin kropp för pengar?

Det är väldigt lätt att rycka på axlarna och säga up to them när man går förbi en A Gogo.

DU vet ju inte heller vad vissa tvingats till för att hennes/hans familj ska kunna bygga ut eller bygga nytt hus på landsbygden eller långt ifrån nöjeskvarteren.

 

Vad din partner gjorde INNAN kan nog ha något med en störd relation som handlar om penga utbyte, (förmodligen ostabilt psyke) om hon/han gjorde innan det blev träff med dig, oavsett nationalitet.

Tack i evighet för dina erfarna reflektioner Evert.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, judazzz said:

Sexliv, Just det är minerad mark. Inget man sitter och orearar över vid en Söndagsmiddag men alla är vi ju olika.

Kan någon/några tjäna pengar på att en annan individ tvingats att sälja sitt eget kön mot sin egen vilja så är det jävligt illa.

Det handlar inte om den glada flickan i Havanna (Cornelis Wreeswjik fick ju sina fiskar varma och det hände inte vid nana plaza eller runt kanalerna i Amsterdam)

 

En fråga till dig Evert, helt ärligt: skulle du sova gott om natten om du visste att din son eller dotter sålde sin kropp för pengar?

Det är väldigt lätt att rycka på axlarna och säga up to them när man går förbi en A Gogo.

DU vet ju inte heller vad vissa tvingats till för att hennes/hans familj ska kunna bygga ut eller bygga nytt hus på landsbygden eller långt ifrån nöjeskvarteren.

 

Vad din partner gjorde INNAN kan nog ha något med en störd relation som handlar om penga utbyte, (förmodligen ostabilt psyke) om hon/han gjorde innan det blev träff med dig, oavsett nationalitet.

Tack i evighet för dina erfarna reflektioner Evert.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...
Oregistrerad

Oaktat trådrubriken, så finns här en omfattande lista över massageställen i hela landet. Om man uppskattar Thailändsk massage.

Man kan söka i just ens egna ort.

 

https://www.thaimassageguiden.se/salonger

 

314 stycken i Stockholm sägs det, tillexempel. Bra guide, med omdömen och annat.

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

 

ThaiWISE 

 

https://helamanniskan.se/malmo/thaiwise/

 

"En ny satsning skall kvalitetssäkra Malmös Thaimassagesalonger och lyfta fram goda exempel........."

 

Malmö först i landet med kvalitetssäkra thaimassagesalonger 

https://www.dn.se/sverige/malmo-forst-i-landet-med-att-kvalitetssakra-thaimassagesalonger/

 

(Någon som är DN prenumerant och kan klistra in hela artikeln?)

 

 

 Projektet är flerårigt och syftar till att ge permanenta förändringar för målgruppen, både på en individuell och strukturell nivå, genom att:

 

*förbättra tillgången för thailändska kvinnor, i thaimassagebranschen (arbetsgivare och anställda), till samhälleliga tjänster.

 

*delge kvinnor aktuell information om deras rättigheter.

 

*erbjuda en introduktion till det svenska språket.

 

*stötta deras integration i det svenska samhället.

 

*förbättra arbetsvillkor och erbjuda alternativa anställningsmöjligheter.

 

*främja etiska affärsmetoder.

 

12.JPG.20f5c6e1257bee688c2ed05820b30230.JPG

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...