Jump to content
IGNORERAD

S e x handel


Oregistrerad

Recommended Posts

14 minuter sedan, skrev Galten:

Om hon drar lite i snorren gör väl knappast henne till hora?

Här hemma har jag varit en halvdussin gånger på massage utan och blivit erbjuden någonting.

Kanske beror det på att alla här känner varandra typ.

Inte ens i Thailand men det beror på att man lärt känna till vad som verkar seriöst enbart genom att titta på ingången.

I alla fall i byn, I storstan är allt annorlunda.

Kan de vara så enkelt att de som uttalar sig som experter här bara går till de ställen som har HE. Därmed tror de alla är likadana 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 225
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    24

  • Bananen

    15

  • Enis

    11

  • Tommy

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

13 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Kan de vara så enkelt att de som uttalar sig som experter här bara går till de ställen som har HE. Därmed tror de alla är likadana 

 

Ja, så är det nog.

Men som galten skrev - lite snorrmassage - mai pen rai.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte varit på alla salongerna här i min stad och tror knappast att jag skulle bli erbjuden något på någon av de jag besökt och ej besökt då de flesta känner frugan.

 

Däremot så har jag hört av en bekant som känner en kompis som hörde av sin arbetskamrat att av stadens 14 etablissemang så kan man bli glad på åtminstone tre av ställena

 

 

/Enis med omasserad penis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jäklar jag som hämtade frugan härom kvällen på en thaimassage. Hon sa att hon fått som tam men tänk om det var en HE hon fått :waaaht:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev Enis:

Jag har inte varit på alla salongerna här i min stad och tror knappast att jag skulle bli erbjuden något på någon av de jag besökt och ej besökt då de flesta känner frugan.

 

Däremot så har jag hört av en bekant som känner en kompis som hörde av sin arbetskamrat att av stadens 14 etablissemang så kan man bli glad på åtminstone tre av ställena

 

 

/Enis med omasserad penis

Det är bra med såna säkra källor;)

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Ja jäklar jag som hämtade frugan härom kvällen på en thaimassage. Hon sa att hon fått som tam men tänk om det var en HE hon fått :waaaht:

 

 

Hade hon med sig en ny louis vuitton väska med sig hem så bör du vara lite fundersam

 

/Enis 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev Wanchai:

 

Egen erfarenhet och prat med de tjejer som kommer hit och utför jobbet.....

 

 

Ok, skulle tro att polisen har gjort en lite mer grundligare undersökning än dig, men det stämmer antagligen att det är lite mer än 40 ställen i stockholm där sexuella tjänster säljs.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Bananen:

Ok, skulle tro att polisen har gjort en lite mer grundligare undersökning än dig, men det stämmer antagligen att det är lite mer än 40 ställen i stockholm där sexuella tjänster säljs.

Synd att Stockholm ligger så avsiders annars hade kunnat göra undersökande journalstik.

Tur att övriga landet klarat sig undan:smile:

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev Enis:

 

 

Hade hon med sig en ny louis vuitton väska med sig hem så bör du vara lite fundersam

 

/Enis 

Säljer de sådana på salongerna?

Hon hade en ICA kasse

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Kenneth4618:

Nä det var en ICA kasse

Då är det lugnt :misdoubt:

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev IH-fan:

Jag får vad jag behöver hemma Skulle aldrig kunna tänka mej att k**lla en hora Men visst ni andra gör som ni vill 

Tack.

 

MBH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Tommy:

Så du påstår att 10% av Thailändskorna i Sverige är aktiva horor?

 

MVH

Nej, jag räknade högt (vilket jag påpekade), vad jag ville påvisa var att även om jag räknade högt så blir det inte mer än 10 procent (som säljer sexuella tjänster), och att det då skulle vara ca 27 000 som inte gjorde det, och då kanske det inte är så konstigt om en och annan som skriver på forumet råkar nämna att sin frus bakgrund inte är baren eller att hon har en hyfsad utbildning eller jobb.

Tyvärr sticker det rejält i ögonen på en del, och då kommer antydningarna och dom egna erfarenheterna, alla thaitjejer är horor, eller dom har åtminstone varit det, tröttsamt..

 

För övrigt så finns det 820 thaimassageställen i sverige (räknat på de städer som har 4 ställen eller mer), så det borde finnas över tusen ställen antar jag, skulle gissa att det finns typ 600 som gör lite mer än bara massage, alltså inte 10% utan 2%.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev stefan5300:

 

 

Ja då blir det betydlgt fler som skulle utföra sexuella tjänster efter dessa beräkningar, vilket verkar vara otroligt många, alldeles för många, blir ju inte många tusen kvar som inte gör det och det kan ju knappast stämma.

Tja, det  beror ju på om du litar på Wanchais "erfarenhet" eller polisens undersökning, att det är en hel del tjejer som har ett tidigare förflutet i baren betvivlar jag inte, men du har en förmåga att få det att låta som i stort sett alla har det, men så är det ju naturligtvis inte.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev Wanchai:

 

Sanningen är att många thaitjejer särar på låren för de attraktiva kronor som det innebär och förnekar man det så finns det mer som förnekas...

 

Varför tror du tjejer kommer hit för att jobba på thaimassagesalonger?

Tja, visst finns det en hel del som gör det, men långt ifrån alla..

 

För att tjäna pengar, därmed inte sagt att alla är intresserade av att gå längre än just massage.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev Bananen:

Nej, jag räknade högt (vilket jag påpekade), vad jag ville påvisa var att även om jag räknade högt så blir det inte mer än 10 procent (som säljer sexuella tjänster), och att det då skulle vara ca 27 000 som inte gjorde det, och då kanske det inte är så konstigt om en och annan som skriver på forumet råkar nämna att sin frus bakgrund inte är baren eller att hon har en hyfsad utbildning eller jobb.

Tyvärr sticker det rejält i ögonen på en del, och då kommer antydningarna och dom egna erfarenheterna, alla thaitjejer är horor, eller dom har åtminstone varit det, tröttsamt..

 

För övrigt så finns det 820 thaimassageställen i sverige (räknat på de städer som har 4 ställen eller mer), så det borde finnas över tusen ställen antar jag, skulle gissa att det finns typ 600 som gör lite mer än bara massage, alltså inte 10% utan 2%.

Så nu är det 60% av Thaimassagerna som erbjuder sex?

600 av 1000, blir i runda slängar 60%...

 

Har du adresser?

Och vad hade du för betyg i Matematik? Gissar på "delvis närvarande ibland"

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Tommy:

Så nu är det 60% av Thaimassagerna som erbjuder sex?

600 av 1000, blir i runda slängar 60%...

 

Har du adresser?

Och vad hade du för betyg i Matematik? Gissar på "delvis närvarande ibland"

 

 

MVH Tommy

 

600 av 30 000 är 2%.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Tommy:

Så nu är det 60% av Thaimassagerna som erbjuder sex?

600 av 1000, blir i runda slängar 60%...

 

Har du adresser?

Och vad hade du för betyg i Matematik? Gissar på "delvis närvarande ibland"

 

 

MVH Tommy

Nu läste du nog lite fort och jag var väl kanske lite otydlig, 600 tjejer (inte massageställen), alltså 2 procent av tjejerna och inte 10 procent.

Skulle gissa på att polisens rapport stämmer och om det ser likadant ut i resten av sverige som i stockholm så handlar det om ca 140 ställen förutsatt att det finns ca 1000 massageställen i sverige.

 

Visst har jag adresser, varsågod..  http://www.thaimassageguiden.se/salonger

 

Nja, var väl en "medelmåtta" 4:a i allmän matte, men jag hade ju inte räknat fel så det spelar väl ingen roll...

 

Vad hade du själv?

 

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Bananen:

Nu läste du nog lite fort och jag var väl kanske lite otydlig, 600 tjejer (inte massageställen), alltså 2 procent av tjejerna och inte 10 procent.

Skulle gissa på att polisens rapport stämmer och om det ser likadant ut i resten av sverige som i stockholm så handlar det om ca 140 ställen förutsatt att det finns ca 1000 massageställen i sverige.

 

Visst har jag adresser, varsågod..  http://www.thaimassageguiden.se/salonger

 

Nja, var väl en "medelmåtta" 4:a i allmän matte, men jag hade ju inte räknat fel så det spelar väl ingen roll...

 

Vad hade du själv?

 

 

Läste noggrant och kommenterade på ditt (som jag gissade slarvigt skrivna inlägg) :haha:

Hade samma mattebetyg som dej, efter gymnasiet 1983.

Var tvungen att plugga lite mer matte ett gäng år senare, men inget jag lider av, längre...

 

Så bara 2% aktiva Horor bland Thaikvinnor i Sverige?

Vad är genomsnittet bland oss med personnummer i landet?

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev Tommy:

Läste noggrant och kommenterade på ditt (som jag gissade slarvigt skrivna inlägg) :haha:

Hade samma mattebetyg som dej, efter gymnasiet 1983.

Var tvungen att plugga lite mer matte ett gäng år senare, men inget jag lider av, längre...

 

Så bara 2% aktiva Horor bland Thaikvinnor i Sverige?

Vad är genomsnittet bland oss med personnummer i landet?

 

MVH Tommy

Nja, så noga tror jag inte du läste, då hade du förstått vad jag menade i och med jag nämnde procenttalen (som du inte rödmarkerade) :oh:

Angående matte så anser jag mig vara bra mycket bättre på huvudräkning än de flesta i min egen ålder, bråk och lite mer avancerade uppställningar är däremot inte min grej.:dribble:

 

Jag skulle gissa på 1-2 procent, men det lär ju va desto fler som har en bakgrund från baren eller dylikt, jag gissar ju bara på dessa siffror men försöker ju åtminstone kontrollera så gott det går med de hjälpmedlen som finns, och det finns ju folk i tråden som verkar tro att alla eller nästan alla som jobbar på massageställen  utför "extratjänster", men då handlar det ju om egna erfarenheter och tankar utan något som helst belägg, och då fallerar även trovärdigheten...

 

Inte en aning, lär ju inte vara allt för många promille.

 

 

Ändrades av Bananen

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Bananen:

Nja, så noga tror jag inte du läste, då hade du förstått vad jag menade i och med jag nämnde procenttalen (som du inte rödmarkerade) :oh:

Angående matte så anser jag mig vara bra mycket bättre på huvudräkning än de flesta i min egen ålder, bråk och lite mer avancerade uppställningar är däremot inte min grej.:dribble:

 

Jag skulle gissa på 1-2 procent, men det lär ju va desto fler som har en bakgrund från baren eller dylikt, jag gissar ju bara på dessa siffror men försöker ju åtminstone kontrollera så gott det går med de hjälpmedlen som finns, och det finns ju folk i tråden som verkar tro att alla eller nästan alla som jobbar på massageställen  utför "extratjänster", men då handlar det ju om egna erfarenheter och tankar utan något som helst belägg, och då fallerar även trovärdigheten...

 

Inte en aning, lär ju inte vara allt för många promille.

 

 

Procenten på Thai som är aktiva horor i Sverige idag är alltså ca 1,5% enligt dej? Och då räknas inte före detta bararbetande Thai.

Men inte så många Promille av resten av svenskarna (folk med svenskt personnummer) , skall vi säga 15 promille, eller är det fler?

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Procenten på Thai som är aktiva horor i Sverige idag är alltså ca 1,5% enligt dej? Och då räknas inte före detta bararbetande Thai.

Men inte så många Promille av resten av svenskarna (folk med svenskt personnummer) , skall vi säga 15 promille, eller är det fler?

 

MVH


Jag gissar ju precis som alla andra, siffror är väl kanske inte så intressant i detta samanhang, jag tror inte det är riktigt lika vanligt som en del påstår, vad tror/tycker du själv i frågan?

Skickat från min KIW-L21 via Tapatalk

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Bananen:


Jag gissar ju precis som alla andra, siffror är väl kanske inte så intressant i detta samanhang, jag tror inte det är riktigt lika vanligt som en del påstår, vad tror/tycker du själv i frågan?

Skickat från min KIW-L21 via Tapatalk
 

Jag tror att ALLA människor är horor, det gäller bara att förhandla om priset.

 

Gonatt!

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev uptoyou:

Håller med, stefan5300 är faktiskt väldigt nedlåtande till thailändska tjejer, iofs thailändare överlag. Ibland undrar jag vad han har i Thailand att göra??

Men jag kan kanske förstå att när man bott i Thailand i obygden i många år blir det kanske så, vad vet jag??

Själv tycker jag att Thailand är mindre fantastisk för varje gång jag är där. Första och andra gången i Thailand sa jag att här ska jag bo på äldre dar.

Men jag har ändrat mig, jag stannar i Sverige och åker bara på semester till Thailand.

Min tjej är fortfarande lika fantastik och jag lämnar aldrig henne om inte något dramatiskt händer, men vi stannar i Sverige.

 

 Ja vad vet du, bakis nu eller?

 

På vilket sätt skulle jag vara nedlåtande mot thailändare överlag, jag har väl gett både ris och ros, sedan trivs jag i Thailand men allt är ju inte guld och gröna skogar vilket vissa tycker.

På vilker sätt eller varför skulle det påverka mig att jag bott i obygden en längre tid, hur blev du själv påverkad då du bodde där en längre tid?

 

Om du nu tycker att Thailand blir mindre fantastiskt varför reser du då hit, finns ju säkert trevligare länder att resa till, prova och åk någonstans där du kanske trivs.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Bananen:

Tja, det  beror ju på om du litar på Wanchais "erfarenhet" eller polisens undersökning, att det är en hel del tjejer som har ett tidigare förflutet i baren betvivlar jag inte, men du har en förmåga att få det att låta som i stort sett alla har det, men så är det ju naturligtvis inte.

 

Ja polisen har jag inget större förtroende för.

Nu skrev jag väl något i stil med att det var märkligt att det fanns så många oseriösa massageställen då de flesta som kommer till Sverige är välutbildade thailändskor, som alltså inte är barbrudar men du kan säkert leta upp det jag skrivit tidigare, jag kan ju ha blandat ihop saker och ting.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev Tommy:

Jag tror att ALLA människor är horor, det gäller bara att förhandla om priset.

 

Gonatt!

 

MVH Tommy

 

Visst är det så, man säljer ju sin kropp till en arbetsgivare för att få betalt, så visst är det ett litet luder i varje arbetstagare:haha:.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...