JohanB Inlagd Januari 30, 2017 Dela Inlagd Januari 30, 2017 Ungefär halv sex ger sig 100-tusentals fladdermöss ut från grottorna i bergen ovanför Ban Noen Maprang, Phitsanulok. Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 30, 2017 Dela Inlagd Januari 30, 2017 ChaAm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Januari 30, 2017 Dela Inlagd Januari 30, 2017 29 minuter sedan, skrev JJC: Charm Häftigt, det är ett par stycken. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 30, 2017 Dela Inlagd Januari 30, 2017 1 timme sedan, skrev frason: Häftigt, det är ett par stycken. Det har pågått i ca 30 minuter. De bara välte ut. Ställe finns norr om ChaAm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd Januari 30, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 30, 2017 Från Ban Noen Maprang har jag också ett par 40-50 sekunders häftiga videoklipp med framvällande fladdermöss på min IPad mini, i HD 1280 (MP4 format tror jag) Går det att lägga in dom här utan att krångla med u-tube konton och sånt? (jag är dummie på sånt här) Jo det höll på i 25-30 minuter totalt. Måste vara miljontals fladdermöss,bara från Noen Maprang. Noterde också att det var ovanligt myggfritt lite senare på kvällen........ Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.