Jump to content
IGNORERAD

Jävla Appleslit


Mankan

Recommended Posts

Försöker att jobba av lite mail med min iPad men det är fan i mig omöjligt med en iPad. Det går inte att förstå vilket mejl som kom före det andra. Den dumma jävla skit datorn klumparihop mejlen så man inte fattar ett jota.

 

Nästa grej är ju när man exempelvis skall köpa en flygbiljett där den dumma fan fastnar i någon vinkelvolt bara för att jag inte använder skitwebbläsatern safari. När jag skall köra med bank id öppnar den safariläsaren och det kör ihop sig totalt. Det går inte att slutföra betalningen.

 

finns det någon vättig platta.jag kan köpa istället för denna skit. Bra tips belönas med en öl, dåliga med en käftsmäll ;)

 

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Mankan

    8

  • Nemo

    2

  • Enis

    1

  • Odin

    1

Mest aktiva i denna tråd

Men det är väl tamig fan helt otroligt. Den dumma jävla paddan ändrar trådtiteln också och nu hittar jag inte hur man ändrar tillbaka till vad jag ville skriva 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan någon moderator ta bort trådhelvetet eller ändra titeln till vad det skall vara så vore jag tacksam 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Nemo:

Är du på fyllan?  :rolleyes:  :drunk:

Nä bara bakis. Vaknar tidigt och kan inte sova

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Mankan:

Nä bara bakis. Vaknar tidigt och kan inte sova

 

På't igen, brukar hjälpa. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo men jag har redan försökt 3-4 gånger så det blir lite tjatig. Bättre att nyktra till då kanske 

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här är kärlek555555

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Mankan:

Jo men jag har redan försökt 3-4 gånger så det blir lite tjatig. Bättre att nyktra till då kanske 

 

Åk till Tukcom eller Harbour(vid gamla Foodland) och köp en billig android platta ;)

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Citat

 

Lugn o fin nu Mankan, kom till Surin-träffen så skall vi hjälpa dej o brinna upp platthelvetet och köpa dej en riktig.

Ändrades av Khemmarat
?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Plattor har vi både Ipad och Android men känner mig bara bekväm med laptopen utomlands.

Hemma är det bara det stationära som går.

En billig laptop är mitt förslag.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev Mankan:

Försöker att jobba av lite mail med min iPad men det är fan i mig omöjligt med en iPad. Det går inte att förstå vilket mejl som kom före det andra. Den dumma jävla skit datorn klumparihop mejlen så man inte fattar ett jota.

 

Nästa grej är ju när man exempelvis skall köpa en flygbiljett där den dumma fan fastnar i någon vinkelvolt bara för att jag inte använder skitwebbläsatern safari. När jag skall köra med bank id öppnar den safariläsaren och det kör ihop sig totalt. Det går inte att slutföra betalningen.

 

finns det någon vättig platta.jag kan köpa istället för denna skit. Bra tips belönas med en öl, dåliga med en käftsmäll ;)

 

 

Köp en Microsoft Surface Pro 4 med Windows 10

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Tallviking:

 

Köp en Microsoft Surface Pro 4 med Windows 10

Jo jag har faktiskt tittat på den och liknade men det är väl ungefär 10 lök man måste ut med. Men det kanske blir en sån i alla falll

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag har faktiskt tittat på den och liknade men det är väl ungefär 10 lök man måste ut med. Men det kanske blir en sån i alla falll



Köpte en förra sommaren innan vi drog till Thailand. Har inte ångrat mig en underbar maskin!



Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Mankan:

Jo jag har faktiskt tittat på den och liknade men det är väl ungefär 10 lök man måste ut med. Men det kanske blir en sån i alla falll

Du kommer inte att ångra dig. Jag lovar.

Har både 3 på jobbet och frugan har 4. Suveränt bra dator/platta med penna och tangentbord.

Jag knappt använder papper längre. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev JJC:

Du kommer inte att ångra dig. Jag lovar.

Har både 3 på jobbet och frugan har 4. Suveränt bra dator/platta med penna och tangentbord.

Jag knappt använder papper längre. 

 

Undrar vem som har 6?

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-01-29 at 02:29, skrev Mankan:

Försöker att jobba av lite mail med min iPad men det är fan i mig omöjligt med en iPad. Det går inte att förstå vilket mejl som kom före det andra. Den dumma jävla skit datorn klumparihop mejlen så man inte fattar ett jota.

 

Nästa grej är ju när man exempelvis skall köpa en flygbiljett där den dumma fan fastnar i någon vinkelvolt bara för att jag inte använder skitwebbläsatern safari. När jag skall köra med bank id öppnar den safariläsaren och det kör ihop sig totalt. Det går inte att slutföra betalningen.

 

finns det någon vättig platta.jag kan köpa istället för denna skit. Bra tips belönas med en öl, dåliga med en käftsmäll ;)

 

Känner igen bekymren från Iphone helvetet jag blivit påtvingad från jobbet. Mailen är i samma ordning som du skiftat en kortlek hur många ggr som helst. Finns nog bara en lösning på det hela undvik iphone/Ipad. Som tur är har vi datorer som inte är äppelskrutar. Eftersom jag inte behöver svara akut på mail använder jag Iphone för att internetdela till min dator och svarar när jag har tillgång till datorn. Apple är nog bra när du blivit upptagen i sekten, men innan dess sky den som pesten!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om ni inte gillar att mailklienten klumpar ihop mail så:

Inställningar - E-post. Stäng av "Ordna trådvis"

Men skaffa en annan platta kanske är lättare. Särskilt om man verkar ha som grundattityd att man ska hata Apple.

Link to comment
Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev Acker:

Om ni inte gillar att mailklienten klumpar ihop mail så:

Inställningar - E-post. Stäng av "Ordna trådvis"

Men skaffa en annan platta kanske är lättare. Särskilt om man verkar ha som grundattityd att man ska hata Apple.

Antar att det är en inställning nånstans...

Men halva grejen med "Appleslit" är väl att det skall vara lättanvänt, inte idi*tiskt frustrerande för människor som inte är proffs på datorer?

Meh...

Har inga problem med G-mail eller Yahoo, på mina Windows eller Android prylar.

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 timme sedan, skrev Acker:

Om ni inte gillar att mailklienten klumpar ihop mail så:

Inställningar - E-post. Stäng av "Ordna trådvis"

Men skaffa en annan platta kanske är lättare. Särskilt om man verkar ha som grundattityd att man ska hata Apple.

Tack som fan, du har just gjort mitt liv lite lättare. Den kom med någon uppgradering och har förvillat mig sedan dess. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-01-29 at 02:29, skrev Mankan:

Försöker att jobba av lite mail med min iPad men det är fan i mig omöjligt med en iPad. Det går inte att förstå vilket mejl som kom före det andra. Den dumma jävla skit datorn klumparihop mejlen så man inte fattar ett jota.

 

Nästa grej är ju när man exempelvis skall köpa en flygbiljett där den dumma fan fastnar i någon vinkelvolt bara för att jag inte använder skitwebbläsatern safari. När jag skall köra med bank id öppnar den safariläsaren och det kör ihop sig totalt. Det går inte att slutföra betalningen.

 

finns det någon vättig platta.jag kan köpa istället för denna skit. Bra tips belönas med en öl, dåliga med en käftsmäll ;)

 

 

 

Pilla på dessa inställningar så kanske saker och ting blir vettigt igen

 

http://www.macken.xyz/2016/10/12/sa-far-du-ordning-pa-mail-ios/

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Acker:

Om ni inte gillar att mailklienten klumpar ihop mail så:

Inställningar - E-post. Stäng av "Ordna trådvis"

Men skaffa en annan platta kanske är lättare. Särskilt om man verkar ha som grundattityd att man ska hata Apple.

Jag vet inte vad du fått det ifrån att min grundattityd är att hata Apple? Jag har ju själv valt att köpa iPad för att jag ville ha en men blir frustrerad över vissa funktioner. Vissa kanske går att rätta till bara man hittar rätt inställningar. Exempelvis att betalningen låser sig när jag skall använda bank id. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...