Jump to content
IGNORERAD

RIP Mott the Hoople!


audirs2

Recommended Posts

Inga jävla syntar här inte, rena gitarrer och trummor!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.expressen.se/noje/basisten-i-kultbandet-har-dott/

En som man lyssnade hårt på då det begav sig!


Kommer bara ihåg Ian Hunter, men det var ett band jag gillade också. Såg dem live i Uppsala en gång. När de skulle sluta spela var det en kille som kom in med en back öl åt dem som de skulle få om de fortsatte, och visst gjorde de det. När ölen var slut, vad de om en back till för att fortsätta, och det fixades fram. Ian sa då, att de som vill gå hem kan gå nu, vi håller nog på hela natten :)

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev gst:


Kommer bara ihåg Ian Hunter, men det var ett band jag gillade också. Såg dem live i Uppsala en gång. När de skulle sluta spela var det en kille som kom in med en back öl åt dem som de skulle få om de fortsatte, och visst gjorde de det. När ölen var slut, vad de om en back till för att fortsätta, och det fixades fram. Ian sa då, att de som vill gå hem kan gå nu, vi håller nog på hela natten :)

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk
 

Ja inte var dom som "Stollliga Stones" kommer in på scenen å vickar på rumpan i en timme, sedan skickar dom en räkning på 50 mille! :sure: 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev audirs2:

Ja inte var dom som "Stollliga Stones" kommer in på scenen å vickar på rumpan i en timme, sedan skcikar dom en räkning på 50 mille! :sure: 

:hello:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Här en shysst snubbe som erkänner att han inte kan trumma till allt samtidigt, ja ni vet! :big_smile: 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett riktigt kanonband var det... har dom flesta skivor med dem... dessa två rankar jag högst... har till och med suttit med Ian Hunter och tagit några klunkar öl när han spelade i Västerås :)

a5746df75d7e3392b8d868878fdbb9e3.jpg

Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...