Jump to content
IGNORERAD

Ryska gripen med drogpaket i magen på Suvarnabhumi


MPR Nyheter

Recommended Posts

Under måndagen meddelade flygplatsen Suvarnabhumi i Bangkok att man gripit en 32-årig rysk kvinna för att ha försökt smuggla in kokain i landet.
Drogerna var packade i 57 individuella paket som kvinnan svalde innan hon påbörjade sin resa i Brasilien. Polis på flygplatsen blev misstänksamma förra onsdagen och beslutade att röntga kvinnan, vilket ledde till att drogerna upptäcktes. Hon fördes till ett sjukhus där det tog fem dagar för alla paket att komma ut.
Totalt rörde det sig om 650 gram av drogen, och hon uppgav att hon blivit betald 126,000 baht för att smuggla drogerna till Thailand av ett västafrikanskt gäng i Sao Paulo, Brasilien. Hon skulle leverera dem till andra afrikaner i Bangkok. Hon misstänks nu för import, innehav och syfte att sälja klass 2-droger.

 

dn.png.b1eca0eb1c8c5f113cd0b58ba26ccd3a.jpg
Källa

Link to comment
Dela på andra sajter

126 000 Bath......För den risken??? Ja är man dubbel dum i huvudet så får man skaka galler på BKK Hilton

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev Chomphoo:

126 000 Bath......För den risken??? Ja är man dubbel dum i huvudet så får man skaka galler på BKK Hilton

 

Jag skulle inte gjort det ens om jag vart erbjuden 1.000.000kr, jag värderar "livet" lite högre.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev lillamannen:

 

Jag skulle inte gjort det ens om jag vart erbjuden 1.000.000kr, jag värderar "livet" lite högre.

1000 020kr ?;)

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎01‎-‎24 at 16:17, skrev Galten:

1000 020kr ?;)

jag tänker på ove thörnkvist varm korv boggi . Det stod en varmkorvgubbe upp på fyristorg han måla korvarna svarta,för han hade sorg, han hade låda på magen, det gillas inte av lagen etc

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte låta bli att tycka synd om henne ändå Vilket djävla sätt att slösa bort sitt liv på Jo droger är inte ok men ändå 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...