Jump to content
IGNORERAD

Fråga om systemkameror


Farang

Recommended Posts

En annan sak att beakta är storleken på skärmen, jag hade 2 olika IXUS på samma gång nyligen, en på 2,5 tum o den andra 3,0.

Den på 3 kändes som en rejäl höjdare jämfört med den lilla 2,5.

Nu skiljer ju det bara 0,3 på 100 och 110 men det lilla kan nog göra en del tror jag... men o andra sidan verkar 100 vara lite smidigare än 110...

Har inte fått köpt min 110 ännu pga att jag e nyfiken på den blåa varianten... vill gärna kolla in den först.Kanske den e för fjollig och en i silver syns nog inte lika mycket vid smyg-foto  :whistle:

Vilken kamera du än bestämmer dig för så kan jag rekommendera Tradera för extra batteri och minneskort.

Gick händelserna i förväg nyligen och köpte 2 minneskort a 16GB för totalen 558 riksdaler, rena klippet!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Farang

    7

  • Skibi

    3

  • L64

    3

  • Herr Chang

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Quote

Har inte fått köpt min 110 ännu pga att jag e nyfiken på den blåa varianten... vill gärna kolla in den först.Kanske den e för fjollig och en i silver syns nog inte lika mycket vid smyg-foto  :whistle:

Lamai64, blå är la inte fjollig!  ;)

Jag har köp en SONY Cyber-shot DSC S950 åt tanten, den är fjollig!  :girl_crazy:

http://www.sony.se/p...s/dscs950p.cee9

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Syns nog inte lika mycket vid smyg-foto  :whistle:

Lamai64, jag hittade något åt dig!

Spionfotografera med juicekamera.  :crazy:

http://www.fotosidan...cldoc/30990.htm

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...