Jump to content
IGNORERAD

Soi Sixten Hackat!


UbonBorge

Recommended Posts

Om du vet något personligt om mig så får du mer än gärna skriva det i ett PM till mig.

För ska jag vara helt ärlig så tror jag inte ett dugg på vad du skrev här.

Men motbevisa mig om du vill och kan.

Det kan han inte, struntprat som vanligt

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 78
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Singha711

    8

  • ban99arne

    6

  • Farang

    5

  • swedenfarang

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det kan han inte, struntprat som vanligt

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Jag vet :)

Nu har han ju haft tid annars till att luska om han hade kunnat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet :)

Nu har han ju haft tid annars till att luska om han hade kunnat.

Och du menar på allvar att sporten går ut på att redogöra för dig och andra... :15:

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Och du menar på allvar att sporten går ut på att redogöra för dig och andra... :15:

//Singha711

Nä absolut inte, det var därför jag skrev att du mer än gärna fick skicka ett PM.

Jag har aldrig sagt att du ska redogöra för andra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är kanske på sin plats att repetera några av grundreglerna inom denna ’sportsgren’:

1) Information är alltid viktigare än reputation. Ju sämre rykte desto enklare är det att komma åt information.

2) Kvalitet på information beror i hög grad på förmågan att tolka objektiv, dvs förmågan att befria sig från sina invanda subjektiva fördomar och tankemönster.

3) Innan man kan tolka måsta man i regel kunna läsa. Att skilja det som står i en text från det som inte står där är grundläggande för förståelsen. Att även kunna läsa mellan raderna är en avgjord fördel men innebär samtidigt en risk att få syner för det som inte finns där.

M.a.o. läs alla inlägg en gång till och kom i underfund med det som det egentligen handlar om,

… eller inte, skitsamma.

//Singha711

Ändrades av Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

post-3153-0-93282600-1317839489.jpg

post-3153-0-93282600-1317839489.jpg

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är kanske på sin plats att repetera några av grundreglerna inom denna ’sportsgren’:

1) Information är alltid viktigare än reputation. Ju sämre rykte desto enklare är det att komma åt information.

2) Kvalitet på information beror i hög grad på förmågan att tolka objektiv, dvs förmågan att befria sig från sina invanda subjektiva fördomar och tankemönster.

3) Innan man kan tolka måsta man i regel kunna läsa. Att skilja det som står i en text från det som inte står där är grundläggande för förståelsen. Att även kunna läsa mellan raderna är en avgjord fördel men innebär samtidigt en risk att få syner för det som inte finns där.

M.a.o. läs alla inlägg en gång till och kom i underfund med det som det egentligen handlar om,

… eller inte, skitsamma.

//Singha711

Vad du är duktig Singha!

Ärligt, du måste väl jobba på nåt riktigt byråkratiskt ställe där man får lön/bokstavstrams man skriver?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad du är duktig Singha!

Ärligt, du måste väl jobba på nåt riktigt byråkratiskt ställe där man får lön/bokstavstrams man skriver?

Haha,Lamai. :thumbsup:

Du borde väl veta att det finns många sätt att njuta av det goda i livet, om någon...

Men ärligt sagt, häng inte upp dig på orden.

Det är reaktionerna som föder information på det ena eller andra sättet...

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är kanske på sin plats att repetera några av grundreglerna inom denna ’sportsgren’:

1) Information är alltid viktigare än reputation. Ju sämre rykte desto enklare är det att komma åt information.

2) Kvalitet på information beror i hög grad på förmågan att tolka objektiv, dvs förmågan att befria sig från sina invanda subjektiva fördomar och tankemönster.

3) Innan man kan tolka måsta man i regel kunna läsa. Att skilja det som står i en text från det som inte står där är grundläggande för förståelsen. Att även kunna läsa mellan raderna är en avgjord fördel men innebär samtidigt en risk att få syner för det som inte finns där.

M.a.o. läs alla inlägg en gång till och kom i underfund med det som det egentligen handlar om,

… eller inte, skitsamma.

//Singha711

Ja jag är enig med dig att dina inlägg gör sig bäst om man läser dom mellan raderna

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag är enig med dig att dina inlägg gör sig bäst om man läser dom mellan raderna

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Duktig gosse! :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag är enig med dig att dina inlägg gör sig bäst om man läser dom mellan raderna

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Jag läste också mellan raderna.

Det var samma innehåll.

DVS ingenting där heller..

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag läste också mellan raderna.

Det var samma innehåll.

DVS ingenting där heller..

FF

Sätt en nylonstrumpa på skärmen så ser du!

Jag lovar

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag läste också mellan raderna.

Det var samma innehåll.

DVS ingenting där heller..

FF

5

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Jag har sedan urminnestider en Soi Sixten tröja...ganska snygg.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta min okunnighet.

Men vem f__n är den där Sixten?

En (f.d.?) sexturist.

Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter det lilla jag läste på soi sixten, så tyckte nog jag att det var en speciell sida för en viss sorts turister.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vad gör han i dag, Bibben?

Enligt hans FB sida så säljer han försäkringar nu. Sen är fotografering hans nya intresse.

Vill inte outta honom men du kommer kanske ihåg hans namn. Sök på det. Hans sida är öppen, var innan iaf.

Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Garvet inte menat som en skymf. Utan bara en reaktion på att det var ett tag sedan.

Kommer ihåg själv - även om jag aldrig beställt någon tröja. Men kommer ihåg hysterin och bilderna.

Link to comment
Dela på andra sajter

haha det är lugnt... det roliga är ju MC-temat över det hela ;)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...