Jump to content
IGNORERAD

Misstänkt HIV-smittad pedofil gripen på Phuket


MPR Nyheter

Recommended Posts

7 minuter sedan, skrev Soengsang:


Ja det var ju utgånget, således inget visa som var giltigt.
 

 

Ja det är ju klart att hans visa var utgånget. Hur skulle han annars kunna få overstay? Poängen var att han faktiskt hade ett visa vid ankomsten, vilket du inte trodde .  Det konstiga var ju att han bara fick 1000Baht i böter, borde ju ha varit mer med tanke på att straffet normalt är 500/dag.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nemo

    4

  • Soengsang

    3

  • Peolito

    2

  • 65Selander

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On 2017-01-18 at 05:33, skrev MPR Nyheter:

Thalangs polischef Sompong Thiparpakul bekräftade under morgonen att den efterlyste tjecken Zdenek Pfeifer har gripits på Phuket.
Pfeifer har varit efterlyst av Interpol för sexualbrott i Tjeckien, som bland annat inkluderar sex med minderåriga och att med flit ha överfört sin HIV-infektion via oskyddat sex. Polisen i Thailand tror att Pfeifer kan ha infekterat upp till tio personer under sin tre år långa vistelse i landet. Polisen larmades under gårdagen om att Pfeifer setts vid en Tesco-butik i Thalang. En polis konfronterade honom och tog hans motorcykelnyckel i väntan på förstärkning som kunde hjälpa till att identifiera honom.
Pfeifer hade dock en extranyckel och försvann från platsen. Man lyckades dock spåra honom till hans boende på Soi Bang Tao 3, där han greps. Nu kommer han troligen flygas till Bangkok innan han deporteras.

 

fug1.jpg
Källa

Va ska svinet deporteras? Alltså skickas hem och slippa den Thailändska "Rättvisan"? Om det är någon som man unnar att få känna på ett Thailändskt fängelse så är det väl sådana som han.
Enda stället som jag verkligen sett sådant där sjukt beteende är nog i Jomtien.
Det förekommer säkert lite varstans, men där såg man det verkligen. Det var inte kul att se hur småpojkar lärt sig springa efter gamla gubbar, eller hur samma gubbjävlar stod och tittade på 
småungar nere vid vattenbrynet. 
Jag tyckte om stranden där i Jomtien, men det där störde verkligen.
Jag vet inte om jag kommer åka dit igen. Det finns mycket som man helst inte vill tänka på att det förekommer när man är i Thailand, men det där.
När pedofiler ogenerat står och glor på minderåriga får man ju lust att slåss   :34:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...