Vurb Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Hej Min fru ska hämta sitt nya svenska pass snart, blev svensk medborgare hösten 2016. Min undran är ifall de makulerar hennes thailändska pass när vi hämtar ut det nya svenska? Får man inneha 2 pass, ett från vardera landet? Ha en bra dag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 9 minuter sedan, skrev Vurb: Hej Min fru ska hämta sitt nya svenska pass snart, blev svensk medborgare hösten 2016. Min undran är ifall de makulerar hennes thailändska pass när vi hämtar ut det nya svenska? Får man inneha 2 pass, ett från vardera landet? Ha en bra dag! Hon får ha 2 pass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Hej Nej det är inget problem. Sverige tillåter dubbla medborgarskap och det gör Thailand också Min fru har dubbla medborgarskap och dubbla pass https://sv.wikipedia.org/wiki/Dubbelt_medborgarskap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vurb Inlagd Januari 13, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 13, 2017 Tack för snabba svar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.