Soengsang Inlagd Januari 10, 2017 Dela Inlagd Januari 10, 2017 Det är ju så himla eländigt en vissa lite norrut, men likförbannat samlas det in pengar till översvämningsdrabbade i syd... Frugan i mitten. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 10, 2017 Dela Inlagd Januari 10, 2017 De som har minst brukar ju vara generösast med det de har, så jag är inte förvånad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 10, 2017 Dela Inlagd Januari 10, 2017 Hoppas "Röde Baronen" skänker rejält mycket nu till dessa "Gula Områden" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 10, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 10, 2017 8 minuter sedan, skrev Tallviking: Hoppas "Röde Baronen" skänker rejält mycket nu till dessa "Gula Områden" Nja...han o hans groupie Boa är nog inte mycket för "sörlänningar" Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd Januari 10, 2017 Dela Inlagd Januari 10, 2017 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Det är ju så himla eländigt en vissa lite norrut, men likförbannat samlas det in pengar till översvämningsdrabbade i syd... Frugan i mitten. Nar kan pengarna tankas komma in pa mitt konto? For jag ar mycket bade torstig o hungrig aven idag har i oversvamningsdrabbade Krabi provinsen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasseryd Inlagd Januari 10, 2017 Dela Inlagd Januari 10, 2017 Dja idi*ter här samlas det in pengar till katastrofdrabbade Landsmänn och ni komenterar bara med hån..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Januari 10, 2017 Dela Inlagd Januari 10, 2017 4 timmar sedan, skrev hasseryd: Dja idi*ter här samlas det in pengar till katastrofdrabbade Landsmänn och ni komenterar bara med hån..... Fel tråd herrn. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 10, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 10, 2017 Dja idi*ter här samlas det in pengar till katastrofdrabbade Landsmänn och ni komenterar bara med hån..... öhhj hur tänkte du nu?? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Januari 11, 2017 Dela Inlagd Januari 11, 2017 13 timmar sedan, skrev frogfish: De som har minst brukar ju vara generösast med det de har, så jag är inte förvånad. Kanske därför de har minst? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 11, 2017 Dela Inlagd Januari 11, 2017 En liten Thairestaurang i Partille donerade en slant idag, via Thailands Ambassad i Stockholm. Här är en länk via Facebook, där hittar de som vill uppgifter om konto, osv https://www.facebook.com/RoyalThaiEmbassyStockholm MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.