Jump to content
IGNORERAD

Stort hus till uthyrning i centrala Udon Thani!


harry66

Recommended Posts

Hej medlemmar! Jag annonserar ut ett stort hyreshus mitt i Udon centrum vid talad Baan Huey, soi Pompisai 1, 53/23. Jag har hyrt huset och betalt till 15 maj men var på juldagen tvungen att flytta tillbaka till mitt gamla place av personliga skäl!

Huset är ganska nybyggt 2 vån och 200 kvm, 1 stort sovrum med egen toalett samt två något mindre sovrum, totalt 3 toaletter varav 2 uppe och 1 nere. Ett förrådsrum och 2 stora uppehållsrum samt välplanerat kök nere, i stort sett är huset fullt möblerat med sängar, soffa, klädskåp, vanliga förvaringsskåp, matsalsbord, TV, mm mm.  Aircon i alla sovrum och ett flertal väggfläktar finns i alla rum!

Stor kaklad uteplats med tak och trädgårdsmöbler och lätt plats för 2 bilar, stort mangoträd och ny matjord i rabatterna, förberett för tvättmaskin mm.

Månadshyran är 13000 Baht med deposit 1 månad men det går bra att pynta månadsvis till mig fram till 15 maj men måste senast skriva över kontraktet 1 april då jag åker till Sverige i 6 mån vi kan även skriva över kontraktet tidigare om så önskas?

Hyran betalas 6 mån åt gången men kan säkert disskuteras vid kontraktsöverskrivningen med landlorden, hon är bra och mkt snäll o medgörlig.

Huset är så stort så man kan lätt dela det på 3 pers om man vill få ned kostnaden för hyran.

Kanonläge mitt i stan med minimart och matrestaurang 50 m ifrån och gångavstånd till matmarknaden Baan Huey som nämts och nära till huvudposten. Ni får också trevliga skandinavier som grannar!

Lura på saken, om Ni är intresserade och ev. vill ha bilder så är mitt  e-mail: kjella66@hotmail.com

 

Mvh Harry Boman

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...