Jump to content
IGNORERAD

Minibuss till Pattaya


Nick

Recommended Posts

Vi brukar oftast åka med  Mr.T när vi åker från Suvvan till Pattaya då vi är 2 vuxna och 2  småbarn.

 

Men nu blir vi 3 vuxna och 2 småbarn så tänker jag att det blir smidigare med minibuss.

 

Så är det någon som rekommenderar någon prisvänlig som kan förbokas?

I declare war on damaged hair and split ends.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Nick:

Vi brukar oftast åka med  Mr.T när vi åker från Suvvan till Pattaya då vi är 2 vuxna och 2  småbarn.

 

Men nu blir vi 3 vuxna och 2 småbarn så tänker jag att det blir smidigare med minibuss.

 

Så är det någon som rekommenderar någon prisvänlig som kan förbokas?

 

Mr.T grejar nog en van också.

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev Nick:

Vi brukar oftast åka med  Mr.T när vi åker från Suvvan till Pattaya då vi är 2 vuxna och 2  småbarn.

 

Men nu blir vi 3 vuxna och 2 småbarn så tänker jag att det blir smidigare med minibuss.

 

Så är det någon som rekommenderar någon prisvänlig som kan förbokas?

 

Jag hyrde en minibus via Mr.T i oktober Suvvan-Pattaya och han tog 1.600bht fungerade klockrent som alltid.

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Broskan:

 

Jag hyrde en minibus via Mr.T i oktober Suvvan-Pattaya och han tog 1.600bht fungerade klockrent som alltid.

 

//Broskan


Tänkte inte på att de kan ha en minibuss, vet att jag fråga förra året om de kunde transportera 20 personer från Suvvan till Pattaya. Men de hade de inte kapacitet till.

 

Men då försöker jag på att boka minibuss med Mr T.

 

Tack för svaren!

I declare war on damaged hair and split ends.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nick:


Tänkte inte på att de kan ha en minibuss, vet att jag fråga förra året om de kunde transportera 20 personer från Suvvan till Pattaya. Men de hade de inte kapacitet till.

 

Men då försöker jag på att boka minibuss med Mr T.

 

Tack för svaren!

Ja minibuss är knappast något problem

MrT.PNG

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för hjälpen!

Vi bokade en minibuss för 1600 Baht med Mr. T

I declare war on damaged hair and split ends.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...