Jump to content
IGNORERAD

Mamma skjuten i Surat Thani - räddade sin son


MPR Nyheter

Recommended Posts

En thailändsk mor i provinsen Surat Thani såg att hennes son var på väg att skjutas och hoppade in framför för att skydda honom.
När polisen anlände till platsen fann man sonen hon räddat samt hennes gråtande make, som båda höll den döda kvinnan i sina armar. Incidenten inträffade vid ett hus i deldistriktet Bang Ngorn sent på måndag kväll. 58-åriga Pranee Mapha och hennes make Manee Bunrot var med sin son bredvid deras hus. En man anlände då i en pickup och drog därefter fram ett hagelgevär. När Pranee såg att det riktades mot hennes son hoppade hon in framför för att skydda honom.
Hagelgevär avlossades och hon dog på plats. Förövaren flydde och polisen är nu på jakt efter individen. Sonen har förhörts för att få reda på vem som kan ha velat döda honom.

 

p1.jpg
Källa

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Och det vet du ???

Finns ju ett ? bakom!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka jävla idi*ter de finns i vår värld, som tro att man löser konflikter med att döda en annan människa. Jag har alltid varit för dödstraff när det kommer till mord av de här slaget. Om man tar med sig ett vapen och söker upp en annan person för att skjuta/avrätta denna, så skall man få betala med sitt egna liv.   

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Imperiale:

Vilka jävla idi*ter de finns i vår värld, som tro att man löser konflikter med att döda en annan människa. Jag har alltid varit för dödstraff när det kommer till mord av de här slaget. Om man tar med sig ett vapen och söker upp en annan person för att skjuta/avrätta denna, så skall man få betala med sitt egna liv.   

Ja han som ritade ritningen till oss homosapiens måste har vart full som fan!:sure:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev audirs2:

Ja han som ritade ritningen till oss homosapiens måste har vart full som fan!:sure:

Han har skapat oss till SIN EGEN AVBILD står det i Bibeln. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Imperiale:

Vilka jävla idi*ter de finns i vår värld, som tro att man löser konflikter med att döda en annan människa. Jag har alltid varit för dödstraff när det kommer till mord av de här slaget. Om man tar med sig ett vapen och söker upp en annan person för att skjuta/avrätta denna, så skall man få betala med sitt egna liv.   

 

Tankevurpa ?

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...