Jump to content
IGNORERAD

R.I.P George Michael


soi covboy

Recommended Posts

2 timmar sedan, skrev borje222:

 

Jag vill bara veta vad folk anser om vår medmänniska Michael, eller är det tillåtet att tycka illa om honom..?

Hur graderar vi packet..? En pundare är ok för han sjunger? En vit neger är ok trots sin förkärlek till barn för att han sjunger?

Det är ni som ska berätta för mig .

 

Mvh. borje222

 

Du gör dig till totalt åtlöje, fattar du inte det själv?

 

Du kan väl fortsätta berätta för oss andra...

 

/biker

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 84
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • borje222

    18

  • uptoyou

    9

  • stefan5300

    7

  • Khonis

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

25 minuter sedan, skrev uptoyou:

Det är väl inget konstigt att trådar byter ämnen och kommer in på annat. Hur ska man undvika det?

Ska man bli avstängd om man nämner något annat än vad TS börjat på?

Jag tycker nog att det som skedde i den här tråden var både konstigt och smaklöst, dock kräver jag inte att nån tycker som jag. Tycker du att det var trevligt och ok så är det upp till dig.

 

Och varför skulle man bli avstängd om man inte skrivit nåt som bryter mot forumreglerna? Konstig fråga.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev frogfish:

Jag tycker nog att det som skedde i den här tråden var både konstigt och smaklöst, dock kräver jag inte att nån tycker som jag. Tycker du att det var trevligt och ok så är det upp till dig.

 

Och varför skulle man bli avstängd om man inte skrivit nåt som bryter mot forumreglerna? Konstig fråga.

Har du aldrig varit med om att en tråd byter ämne, speciellt här på MPR?

 

Fy fan vad trist om man bara får diskutera ämnet i trådstarten eller rubriken :rtfm:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev uptoyou:

Har du aldrig varit med om att en tråd byter ämne, speciellt här på MPR?

 

Fy fan vad trist om man bara får diskutera ämnet i trådstarten eller rubriken :rtfm:

Jag vet inte varför du tjatar om att man inte får byta ämne. Tror du att det är jag som bestämmer här på MPR?

Men för all del, citera gärna var jag skrivit det, jag kan ju ha glömt vad jag gjort. Så påminn mig.

 

Det handlar väl mer om riktningen som diskussionen tog. Om du ogillar att jag tyckte att tråden skitades ner av trista kommentarer så får du väl göra det. Har du problem med det får du väl kontakta P3, eller helt enkelt leva med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev borje222:

Du har helt rätt, vad du tycker är inget som bekommer mig.

 

Mvh. borje222

 

Bra att du inte blev ledsen ;) 

Finns uppenbarligen fler på forumet som har ungefär lika efterblivna åsikter så du är ju inte ensam.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan väl tycka att det är smaklöst att jämföra någon med drogproblem med en som är misstänkt för pedofili. Vem är att döma när det kommer till droger, vem här har levt ett liv påpassad och utsatt at media och kan svara på hur det känns?

 

våra idoler lever ett liv som få fattar och nämn en "idol" som aldrig självmedicinerat med alkohol eller droger för att klara av vardagen. Jag vet nog ingen på rak arm. 

 

Grov neandertalar-tendenser anser jag det vara att jämföra detta. Tragiskt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev uptoyou:

Har du aldrig varit med om att en tråd byter ämne, speciellt här på MPR?

 

Fy fan vad trist om man bara får diskutera ämnet i trådstarten eller rubriken :rtfm:

 

Rätt trist om alla skulle behöva tycka om GM också...:D

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev edvardpop:

 

Bra att du inte blev ledsen ;) 

Finns uppenbarligen fler på forumet som har ungefär lika efterblivna åsikter så du är ju inte ensam.

Jo, tydligen har han ett fan som tog illa upp för att jag tyckte att en hyllnings/respekt-tråd borde vara fri från påhopp och spekulationer.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev frogfish:

Jo, tydligen har han ett fan som tog illa upp för att jag tyckte att en hyllnings/respekt-tråd borde vara fri från påhopp och spekulationer.

 

Att inte skita ner en hyllningstråd likt den här borde vara en självklarhet för alla som fått en någorlunda uppfostran...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev edvardpop:

 

Att inte skita ner en hyllningstråd likt den här borde vara en självklarhet för alla som fått en någorlunda uppfostran...

Jävla hyckleri i den här tråden!

Samma människor som skriker högst i den här tråden, medverkade att spy galla över Fidel i en annan RIP tråd för en månad sedan. Men det var kanske ok, för det var många som ogillade honom? Sedan fanns de som verkligen sörjde honom, men det var inte viktigt...

Jag gillade inte honom heller, men det är oväsentligt.

I övrigt ingen skillnad, båda trådar är Rip trådar, båda innehåller offentliga personer...

Vill man spetsa till det lite skulle man kunna säga att den ene Statsöverhuvud i mer än 50 år, den andre var en trallande pundare...(Ja man kan väl vinkla det lite som man vill, men fakta kvarstår).

Tål man inte andras åsikter bör man nog fundera på att sluta skriva. Eller åtminstone bara läsa det man vill höra...

Lägger man in en tråd på MPR, får man räkna med att andra medlemmar gör inlägg, även om man själv har en annan åsikt!

 

https://www.maipenrai.se/forum/topic/37270-rip-fidel/

 

 

/borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev borje222:

Jävla hyckleri i den här tråden!

Samma människor som skriker högst i den här tråden, medverkade att spy galla över Fidel i en annan RIP tråd för en månad sedan. Men det var kanske ok, för det var många som ogillade honom? Sedan fanns de som verkligen sörjde honom, men det var inte viktigt...

Jag gillade inte honom heller, men det är oväsentligt.

I övrigt ingen skillnad, båda trådar är Rip trådar, båda innehåller offentliga personer...

Vill man spetsa till det lite skulle man kunna säga att den ene Statsöverhuvud i mer än 50 år, den andre var en trallande pundare...(Ja man kan väl vinkla det lite som man vill, men fakta kvarstår).

Tål man inte andras åsikter bör man nog fundera på att sluta skriva. Eller åtminstone bara läsa det man vill höra...

Lägger man in en tråd på MPR, får man räkna med att andra medlemmar gör inlägg, även om man själv har en annan åsikt!

 

https://www.maipenrai.se/forum/topic/37270-rip-fidel/

 

 

/borje222

Om du inte vet så mördade han och torterade ett ex antal kubanska medborgare. Det är en viss skillnad Börje. 

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev wUThai:

Om du inte vet så mördade han och torterade ett ex antal kubanska medborgare. Det är en viss skillnad. Nu får du ju hålla isär greppen lite Börje. 

 

Rip tråd och statsman, många ogillade honom andra älskade honom faktiskt...

Sen kan man tycka olika, även här...:snooty:

/borje222

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev borje222:

 

Rip tråd och statsman, många ogillade honom andra älskade honom faktiskt...

Sen kan man tycka olika, även här...:snooty:

/borje222

 

 

Klart alla få tycka olika. Men den jämförelsen du gör med en diktator och en musiker är ju rent ut av sagt befängt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev wUThai:

Klart alla få tycka olika. Men den jämförelsen du gör med en diktator och en musiker är ju rent ut av sagt befängt.

Du missar fortfarande poängen...

 

/borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev wUThai:

Klart alla få tycka olika. Men den jämförelsen du gör med en diktator och en musiker är ju rent ut av sagt befängt.

Castro låg ju bara bakom ~100 000 människors död (lågt räknat).

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev frason:

Castro låg ju bara bakom ~100 000 människors död (lågt räknat).

 

Jag har ju aldrig gillat honom, vilket jag även skrev. Men det är faktiskt oväsentligt vad jag tycker...

( Kanske borde skriva i den tråden att jag ogillade honom...) För man får hoppas att detta uppskattas, och man får lite ryggdunkar...

Ligger inte för mig, tyvärr. Läs mitt inlägg och ta en funderare...

 

/borje222

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev borje222:

 

Men det är faktiskt oväsentligt vad jag tycker...

Verkligen.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev wUThai:

Ritchie, är väl bland den tråkigaste och drygaste skitstövlen som finns inom rockbranschen. 

 

Säger som Lemmy här... I hope it´s true because it should be! :mdr:

 

 

 

Den där utryckta meningen säger ju inte mycket.

Jag var väl mer intresserad av fakta, inte fyllesvammel av Lemmy där han hoppas att historian är sann. Du har inte lust att skriva ut hela intervun vad Lemmy säger för jag kan fan inte höra fullt ut vad han sluddrar om.

 

Att sedan Blackmore har ett otroligt ego tar ju inte ifrån honom sin storhet som en av världens bästa rockgitarrister. Det finns mängder med intervjuer med och om honom som inte alls är tråkiga men däremot mycket informationrika.

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev stefan5300:

 

Den där utryckta meningen säger ju inte mycket.

Jag var väl mer intresserad av fakta, inte fyllesvammel av Lemmy där han hoppas att historian är sann. Du har inte lust att skriva ut hela intervun vad Lemmy säger för jag kan fan inte höra fullt ut vad han sluddrar om.

 

Att sedan Blackmore har ett otroligt ego tar ju inte ifrån honom sin storhet som en av världens bästa rockgitarrister. Det finns mängder med intervjuer med och om honom som inte alls är tråkiga men däremot mycket informationrika.

 

 

Hualigeg, nu är det GM vi ska hylla...

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev borje222:

 

Hualigeg, nu är det GM vi ska hylla...

 

Mvh. borje222

 

Nä, hyllar gör jag de jag gillar.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev stefan5300:

 

Den där utryckta meningen säger ju inte mycket.

Jag var väl mer intresserad av fakta, inte fyllesvammel av Lemmy där han hoppas att historian är sann. Du har inte lust att skriva ut hela intervun vad Lemmy säger för jag kan fan inte höra fullt ut vad han sluddrar om.

 

Att sedan Blackmore har ett otroligt ego tar ju inte ifrån honom sin storhet som en av världens bästa rockgitarrister. Det finns mängder med intervjuer med och om honom som inte alls är tråkiga men däremot mycket informationrika.

 

 

Ja att inte du kan uppfatta vad Lemmy säger måste ju bero på att Lemmy fyllesvamlar :waaaht:

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Khonis:

 

Ja att inte du kan uppfatta vad Lemmy säger måste ju bero på att Lemmy fyllesvamlar :waaaht:

 

Och troligt för att jag är helt döv på höger öra och har nedsatt hörsel på vänster öra, har problem att höra vad som sägs när folk talar otydligt oavsett språk och när någon fyllesvammlar är det ännu svårare att höra vad som sägs.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev stefan5300:

 

Och troligt för att jag är helt döv på höger öra och har nedsatt hörsel på vänster öra, har problem att höra vad som sägs när folk talar otydligt oavsett språk och när någon fyllesvammlar är det ännu svårare att höra vad som sägs.

Så där går det med hörseln när man diggar för mycket hårdrock! :rotfl::rotfl::lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev borje222:

Du missar fortfarande poängen...

 

/borje222

Kan inte du gå ut och smygfota några romer istället?

Fast inte ens det är du man till, då dom skrämde iväg dig....

Du är en sån jävla looser...

 

Rock on!

 

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...