Jump to content
IGNORERAD

R.I.P George Michael


soi covboy

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev wUThai:

 Nu ska du inte vara sån Börje. Sätt dig i bilen smygsurfa lite bögporr så blir det man av dig med! Du vet väl att Gay is the new straight! 

 

 

 

Phsss. Tittar på netflix nu, knyppla vidare nu...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 84
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • borje222

    18

  • uptoyou

    9

  • stefan5300

    7

  • Khonis

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

6 timmar sedan, skrev wUThai:

Homofoberna gör sig rolig över att en bög dött. Det är tragiskt att se. Ingen som gnällde på Lemmy när han dog eller gitarristen från Status Q? Lemmy knullade väl på några tusen brudar... och det på konstigare ställen än en herrtoalett. Nämn vilka musiker ni gillar så ska jag tala om saker dom gjort som är bra mycket värre än vad GM har gjort. 

 

GM, var verkligen ett riktigt svin!

 

http://www.expressen.se/noje/george-michael-gav-behovande-kvinna-pengar-for-ivf/

 

”Han gav en främling 283 000 kronor när hon grät över sina skulder. Han bad servitrisen att ge henne checken när han gått därifrån”

 

http://www.expressen.se/noje/george-michael-gav-behovande-kvinna-pengar-for-ivf/

 

Alla dessa gåvor och pengar han skänkt har han aldrig uttalat sig om offentligt utan alltid krävt att få vara anonym. 

 

Men vafan! Han sålde 100 milijoner skivor och gillade k*k.. då är det ok att häckla honom! :mdr:

 

 

 

 

Blir lite nyfiken på vad Ritchie Blackmore gjort, att han är en skitstövel som hatar Ian Gillan är ju tråkigt men han gör ju gudomlig musik .

 

Fan Wuttan du kan ju inte jämföra svärmorsdrömmen Lemmy med pojkdrömmen Georgeemoticonblog.jpeg.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev stefan5300:

 

Blir lite nyfiken på vad Ritchie Blackmore gjort, att han är en skitstövel som hatar Ian Gillan är ju tråkigt men han gör ju gudomlig musik .

 

Fan Wuttan du kan ju inte jämföra svärmorsdrömmen Lemmy med pojkdrömmen Georgeemoticonblog.jpeg.

 

Ryktas ju att Ritchie är sur på Gillan eftersom han inte ville snaska Ritchies kotte. 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev wUThai:

Jag gillar inte heller hans musik och jag är inte heller fin i kanten av mig. :)

Jäkla överklass lotta då! :rotfl::rotfl::lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev wUThai:

Homofoberna gör sig rolig över att en bög dött. Det är tragiskt att se. Ingen som gnällde på Lemmy när han dog eller gitarristen från Status Q? Lemmy knullade väl på några tusen brudar... och det på konstigare ställen än en herrtoalett. Nämn vilka musiker ni gillar så ska jag tala om saker dom gjort som är bra mycket värre än vad GM har gjort. 

 

GM, var verkligen ett riktigt svin!

 

http://www.expressen.se/noje/george-michael-gav-behovande-kvinna-pengar-for-ivf/

 

”Han gav en främling 283 000 kronor när hon grät över sina skulder. Han bad servitrisen att ge henne checken när han gått därifrån”

 

http://www.expressen.se/noje/george-michael-gav-behovande-kvinna-pengar-for-ivf/

 

Alla dessa gåvor och pengar han skänkt har han aldrig uttalat sig om offentligt utan alltid krävt att få vara anonym. 

 

Men vafan! Han sålde 100 milijoner skivor och gillade k*k.. då är det ok att häckla honom! :mdr:

 

 

 

Wham har gjort många grymma låter, jag skiter i om han är bög eller inte, det var väl upp till honom var han stoppade in den.

Min absoluta favoritgrupp är Queen, snacka om grym artist, Farrokh Bulsara.

 

Kolla in denna videon, jag får gåshud varje gång jag lyssnar på den:

 

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Wham har gjort många grymma låter, jag skiter i om han är bög eller inte, det var väl upp till honom var han stoppade in den.

Min absoluta favoritgrupp är Queen, snacka om grym artist, Farrokh Bulsara.

 

Kolla in denna videon, jag får gåshud varje gång jag lyssnar på den:

 



Vet inte varför du citerar mig riktigt?

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev wUThai:

 

 


Vet inte varför du citerar mig riktigt?

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

 

Ursäkta mig då. Trodde du menade bla mig då du skrev att homofoberna gör sig roliga över att en bög dött.

:drinks:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev stefan5300:

 

Blir lite nyfiken på vad Ritchie Blackmore gjort, att han är en skitstövel som hatar Ian Gillan är ju tråkigt men han gör ju gudomlig musik .

 

Fan Wuttan du kan ju inte jämföra svärmorsdrömmen Lemmy med pojkdrömmen Georgeemoticonblog.jpeg.

Ritchie, är väl bland den tråkigaste och drygaste skitstövlen som finns inom rockbranschen. 

 

Säger som Lemmy här... I hope it´s true because it should be! :mdr:

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

56 minuter sedan, skrev uptoyou:

Ursäkta mig då. Trodde du menade bla mig då du skrev att homofoberna gör sig roliga över att en bög dött.

:drinks:

Om du väljer att håna honom p.g.a. hans sexuella läggning så är du absolut en homofob. Sen så gillar jag också Queen dom har gjort mycket bra musik. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, vi kastar väl in en pinne till i brasan...

Vem av er kärringar är först ut att ta "människan" Michael Jackson i försvar, eller är han tillräckligt jummen för att tycka illa om?

Själv anser jag att han borde ha fått ett nackskott för länge sedan! Istället tilläts han fortsätta att "leka med barn och apor"...

Kom igen nu humanister...:D

 

Mvh. borje222, den förskräcklige 

Ändrades av borje222
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev borje222:

Ja, vi kastar väl in en pinne till i brasan...

Vem av er kärringar är först ut att ta "människan" Mikael Jackson

Är det Michael Jacksons svenske bror?

Ändrades av frason

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev wUThai:

Om du väljer att håna honom p.g.a. hans sexuella läggning så är du absolut en homofob. Sen så gillar jag också Queen dom har gjort mycket bra musik. 

Jag har flera flator och bögar som vänner eller arbetskamrater, dom är faktiskt dom som man kan prata och driva med om allt.

Jag hatade bögar när jag var ung, men det berodde nog mer på okunskap och att man var lättlurad och lyssnade på andra.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev borje222:

Ja, vi kastar väl in en pinne till i brasan...

Vem av er kärringar är först ut att ta "människan" Michael Jackson i försvar, eller är han tillräckligt jummen för att tycka illa om?

Själv anser jag att han borde ha fått ett nackskott för länge sedan! Istället tilläts han fortsätta att "leka med barn och apor"...

Kom igen nu humanister...:D

 

Mvh. borje222, den förskräcklige 

 

Menar du att gay och pedo är samma sak?

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Khonis:

 

Menar du att gay och pedo är samma sak?

 

Jag vill bara veta vad folk anser om vår medmänniska Michael, eller är det tillåtet att tycka illa om honom..?

Hur graderar vi packet..? En pundare är ok för han sjunger? En vit neger är ok trots sin förkärlek till barn för att han sjunger?

Det är ni som ska berätta för mig .

 

Mvh. borje222

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken j*vla idi*t!!!!

Här går man in i en tråd där folk ska kunna visa respekt och minnas en artist, så får man läsa den här skiten.

Det är ju tamejf*n helt otroligt.......

Otroligt att vi inte kommit längre än såhär, att folk inte får leva och älska vem de vill utan att andra ska lägga sig i det.

 

Vila i frid, GM. En stor artist och konstnär. Hoppas du slipper såna stollar där du är nu.

Ändrades av frogfish
Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev frogfish:

Vilken j*vla idi*t!!!!

Här går man in i en tråd där folk ska kunna visa respekt och minnas en artist, så får man läsa den här skiten.

Det är ju tamejf*n helt otroligt.......

 

Visst är det så. Fast det är ju mer regel än undantag i den här typen av trådar :mellow:

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev borje222:

 

Jag vill bara veta vad folk anser om vår medmänniska Michael, eller är det tillåtet att tycka illa om honom..?

Hur graderar vi packet..? En pundare är ok för han sjunger? En vit neger är ok trots sin förkärlek till barn för att han sjunger?

Det är ni som ska berätta för mig .

 

Mvh. borje222

 

 

Vi? Vilka vi? Jag ska det va! Eller har du en siamesisk tvilling? Och packet? Att kalla andra för ord typ pack ger ju bara ett så efterblivet intryck...

Fast det är väl inget som bekommer dig förmodar jag :mellow:

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev edvardpop:

 

Vi? Vilka vi? Jag ska det va! Eller har du en siamesisk tvilling? Och packet? Att kalla andra för ord typ pack ger ju bara ett så efterblivet intryck...

Fast det är väl inget som bekommer dig förmodar jag :mellow:

 

Du har helt rätt, vad du tycker är inget som bekommer mig.

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev borje222:

 

Jag vill bara veta vad folk anser om vår medmänniska Michael, eller är det tillåtet att tycka illa om honom..?

Hur graderar vi packet..? En pundare är ok för han sjunger? En vit neger är ok trots sin förkärlek till barn för att han sjunger?

Det är ni som ska berätta för mig .

 

Mvh. borje222

 

 

Ja vad ska man säga. Alla tycker vi olika. Det är väl bra det.  

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev borje222:

 

Jag vill bara veta vad folk anser om vår medmänniska Michael, eller är det tillåtet att tycka illa om honom..?

Hur graderar vi packet..? En pundare är ok för han sjunger? En vit neger är ok trots sin förkärlek till barn för att han sjunger?

Det är ni som ska berätta för mig .

 

Mvh. borje222

 

Du berättar så bra för dig själv, fortsätt med det.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev frogfish:

Vilken j*vla idi*t!!!!

Här går man in i en tråd där folk ska kunna visa respekt och minnas en artist, så får man läsa den här skiten.

Det är ju tamejf*n helt otroligt.......

Otroligt att vi inte kommit längre än såhär, att folk inte får leva och älska vem de vill utan att andra ska lägga sig i det.

 

Vila i frid, GM. En stor artist och konstnär. Hoppas du slipper såna stollar där du är nu.

Det är väl inget konstigt att trådar byter ämnen och kommer in på annat. Hur ska man undvika det?

Ska man bli avstängd om man nämner något annat än vad TS börjat på?

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev borje222:

 

Jag vill bara veta vad folk anser om vår medmänniska Michael, eller är det tillåtet att tycka illa om honom..?

Hur graderar vi packet..? En pundare är ok för han sjunger? En vit neger är ok trots sin förkärlek till barn för att han sjunger?

Det är ni som ska berätta för mig .

 

Mvh. borje222

 

 

Det är ni som ska berätta för mej? Jawhol mein Furer... Det är alltså du som bestämmer??

 

M.J:s förhållande till barn kan jag inte svara för, har hört både bu och bä, ingen rök utan eld brukar man säga? Hur som, han gjorde fantastisk musik. No doubt.

 

Rod Stewarts musik blir inte sämre för att han betedde sej som ett svin mot tjejer.

 

Borde miljömupparna hata din mat bara för att du jobbar med Kärnkraft?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan hålla med om att borje222 har problem. Förmodligen lite smygbög.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...