Jump to content
IGNORERAD

R.I.P George Michael


soi covboy

Recommended Posts

11 timmar sedan, skrev stefan5300:

 

Den där utryckta meningen säger ju inte mycket.

Jag var väl mer intresserad av fakta, inte fyllesvammel av Lemmy där han hoppas att historian är sann. Du har inte lust att skriva ut hela intervun vad Lemmy säger för jag kan fan inte höra fullt ut vad han sluddrar om.

 

Att sedan Blackmore har ett otroligt ego tar ju inte ifrån honom sin storhet som en av världens bästa rockgitarrister. Det finns mängder med intervjuer med och om honom som inte alls är tråkiga men däremot mycket informationrika.

 

Han berättar om ett prank som Ritchie blev utsatt för av sin förre detta manager som tydligen ogillar Ritchie. Då det visar sig att Ritchie ska vara ett riktigt rövhål mot andra som däckat eller ligger och sover.

 

Han sa typ såhär.

" Ritchies tour manager var förbannad och trött på Ritchies beteende. Så han la en "mickey" piller i hans drink så han somnade in. Däefter hyrde dom en bil och la Ritchie i bilen, helt naken utan några kläder med sig samt inget pass och inga id-handlingar. När Ritchie vaknade upp så satt han naken i bilen som i sin tur var på en färja på väg till Island och inga nycklar till bilen var med heller. Lemmy, säger också... jag bry mig inte om vem du är, det är det bästa jag hört! Jag hoppas det är sant för det borde vara det." 

 

Underbart prank måste jag säga själv. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 84
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • borje222

    18

  • uptoyou

    9

  • stefan5300

    7

  • Khonis

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

11 timmar sedan, skrev stefan5300:

 

Och troligt för att jag är helt döv på höger öra och har nedsatt hörsel på vänster öra, har problem att höra vad som sägs när folk talar otydligt oavsett språk och när någon fyllesvammlar är det ännu svårare att höra vad som sägs.

Fråga Sven Melander :crazy: 

 

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-12-28 at 14:42, skrev edvardpop:

 

Visst är det så. Fast det är ju mer regel än undantag i den här typen av trådar :mellow:

Jaså är det så?

 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev audirs2:

Så där går det med hörseln när man diggar för mycket hårdrock! :rotfl::rotfl::lipa:

 

Nä men när man råkar ut för en sprängolycka.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev wUThai:

Han berättar om ett prank som Ritchie blev utsatt för av sin förre detta manager som tydligen ogillar Ritchie. Då det visar sig att Ritchie ska vara ett riktigt rövhål mot andra som däckat eller ligger och sover.

 

Han sa typ såhär.

" Ritchies tour manager var förbannad och trött på Ritchies beteende. Så han la en "mickey" piller i hans drink så han somnade in. Däefter hyrde dom en bil och la Ritchie i bilen, helt naken utan några kläder med sig samt inget pass och inga id-handlingar. När Ritchie vaknade upp så satt han naken i bilen som i sin tur var på en färja på väg till Island och inga nycklar till bilen var med heller. Lemmy, säger också... jag bry mig inte om vem du är, det är det bästa jag hört! Jag hoppas det är sant för det borde vara det." 

 

Underbart prank måste jag säga själv. :)

 

Att göra jäkelskap med folk som sover är ju en sak som även jag har gjort men att droga ner någon som i detta fall är ju bara fegt och knappast Ritchie´s fel eller en skandal han gjort.

Men du kanske tycker att om en tjej blir drogad på krogen med ett piller i drinken och våldtagen, så är det hennes fel, eller att det var okay som när BTT drogade en tjej så hon inte kunde smita iväg från rummet eller vad det nu var.

 

Nä droga folk i deras ovetskap för egen vinning är lika eländigt som att sälja narkotika.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 12/26/2016 at 19:11, skrev borje222:

Ingen jag kommer att ligga sömnlös över... Jo jag vet att han sjöng ibland också...

 

http://news.sky.com/story/troubled-personal-life-of-star-george-michael-10707623

 

Mvh. borje222

 

Varför bry sej om hans privatliv? Blir musiken sämre då?

Han gjorde grymma låtar som kommer att leva vidare, och det är väl det som är det viktiga. Tycker jag iallafall... 

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev stefan5300:

 

Att göra jäkelskap med folk som sover är ju en sak som även jag har gjort men att droga ner någon som i detta fall är ju bara fegt och knappast Ritchie´s fel eller en skandal han gjort.

Men du kanske tycker att om en tjej blir drogad på krogen med ett piller i drinken och våldtagen, så är det hennes fel, eller att det var okay som när BTT drogade en tjej så hon inte kunde smita iväg från rummet eller vad det nu var.

 

Nä droga folk i deras ovetskap för egen vinning är lika eländigt som att sälja narkotika.

Du verkar ha en egenhet om att dra allt tills sin spets. Var nånstans får du intrycket att jag skulle tycker att det är ok droga och våldföra sig på en tjej? Riktigt muppigt antydande!

 

Nu är det så att jag inte tycker det är ok att droga ner nån utan deras vetskap generellt. Dock när man LYSSNAR på Lemmy så får man intrycket om att din husgud är ett riktigt SVIN, så i detta fallet så var det nog mer att den som ger sig in i leken får leken tåla. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Borje, om det skulle visa sej att Ingemar Stenmark eller Björn Borg (eller vilken manlig människa du (mot all förmodan) gillar)) va bög skulle du ogilla dom åxå?

 

I min värld är en människa en människa oavsett sexuell läggning, religiös tro, kön eller hudfärg.  

Alla människor är födda goda... Men...

MEN jag är jävligt snabb att ändra inställning om motsatsen visar sej.

 

Ähh detta är ett löjligt och provokativt inlägg då jag eg. vet att du inte tänker så. Gott nytt kompis.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 26/12/2016 at 7:11 PM, borje222 said:

Ingen jag kommer att ligga sömnlös över... Jo jag vet att han sjöng ibland också...

 

http://news.sky.com/story/troubled-personal-life-of-star-george-michael-10707623

 

Mvh. borje222

 

Jag kommer inte ligga sömnlös i natt om du dör heller men jag skulle heller inte komma på tanken att skita ned en hyllningstråd för dig.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev wUThai:

Du verkar ha en egenhet om att dra allt tills sin spets. Var nånstans får du intrycket att jag skulle tycker att det är ok droga och våldföra sig på en tjej? Riktigt muppigt antydande!

 

Nu är det så att jag inte tycker det är ok att droga ner nån utan deras vetskap generellt. Dock när man LYSSNAR på Lemmy så får man intrycket om att din husgud är ett riktigt SVIN, så i detta fallet så var det nog mer att den som ger sig in i leken får leken tåla. 

 

Ja jag kan dra allt till sin spets om jag tycker något är jäkligt fel och det tycker jag när du tycker att det var underbart bustrick att droga min husgud (och alla andra för den delen) så att han inte visste någon ting, för man vet ju inte vad som kan bli konsekvenserna av det hela, tror varken att du eller jag vill bli utsatta för något liknande, inte jag i alla fall.

Kände två trevliga Boråskillar Jari och Harri lite smått och som jag suttit och druckit öi tillsammans med, de blev drogade på ett hotellrum i Bangkok, de vaknade aldrig mer upp, inte alls kul och jag tror inte att de som drogade dem ville att de skulle dö heller bara sova ett slag men konsekvensen blev helt annan så det var kanske dem som jag tänkte på när jag reagerade och skrev det jag skrev.

 

Visst får man tåla leken om man ger sig in i den, har rotat på nätet men jag inte hitta någonstans där min husgud skulle ha drogat någon till medvetslöshet.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...