Jump to content
IGNORERAD

En till som hängs ut


erik-sson

Recommended Posts

  • Svar 37
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Farang

    6

  • Joints

    5

  • Herr Chang

    3

  • Packan

    3

Mest aktiva i denna tråd

Guest Flores

Helt rätt att visa hans ansikte!!! Att utnyttja barn är så sjukligt så han borde kastreras!!!  :suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaa för f-n lägg ut en länk i the Times, eller publicera i Uk. Om dom riskerar att bli uthängda i hemlandets media, så kanske svinen tänker sej för.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hoppas att han får ett straff som känns !

Blir troligen döden i något fängelse.

Har han tur, så kanske han får sitta av i sitt hemland med tanke på att han har hängts ut.

Å andra sidan så brukar väl inte Thailand vara så pigga på att skicka iväg dessa typer av brottslingar. Eller brottslingar öht.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför känner ni ett behov av gotta er åt att denna tragiska person åkt dit? Jag är givetvis starkt mot pedofili, men nu kan vi ju från tidningsartikeln konstatera att personen är arresterad och troligen kommer att få ett hårt straff. Räcker inte det?

Varför ska ni komma med förslag på vad som ska göras med mannen? Är det någon slags tävling om vem som kan föreslå det mest kännbara straffet? Får man extra poäng om man föreslår hoppa över rättegången och bara avliva pedofilen omedelbart?

Ni får mig att må illa. Pöbel...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hoppas han får tända tomtebloss uppstoppade i anus två gånger i veckan samt tänderna utdragna innan han blir severad seg biff till middag resten av hans liv

PS

Hej HC  :he:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Varför känner ni ett behov av gotta er åt att denna tragiska person åkt dit? Jag är givetvis starkt mot pedofili, men nu kan vi ju från tidningsartikeln konstatera att personen är arresterad och troligen kommer att få ett hårt straff. Räcker inte det?

Varför ska ni komma med förslag på vad som ska göras med mannen? Är det någon slags tävling om vem som kan föreslå det mest kännbara straffet? Får man extra poäng om man föreslår hoppa över rättegången och bara avliva pedofilen omedelbart?

Ni får mig att må illa. Pöbel...

Herr Chang har talat.

Kan inte annat än att hålla med. Oskyldig till man döms gäller tydligen inte pedofilmisstänkta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hur definierar du hård straff?... bla bla bla ... Om du någonsin får barn och barnet utsätts (verkligen inget jag vill skall hända nåt barn) för en pedofil vill jag verkligen se när du säger "men det är så synd om honom, han är en såååå tragisk" om pedofilen.

Du ser! Det finns en liten muslim i dig med! Fram för mer islam!

Hugg händerna och tasken av honom! Och varför inte ta alla hans släktingar samtidigt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente, det har visat sig att många är muslimer fast de vet inte om det.

Shariaisten Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Exactemente, det har visat sig att många är muslimer fast de vet inte om det.

Shariaisten Arne

Vad kallas de för - självhatande muslim eller muslimförnekar? Kan du reda ut?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gissar på att detta blir helgens fylletråd, skål och häng alla peddosar

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Du ser! Det finns en liten muslim i dig med! Fram för mer islam!

Hugg händerna och tasken av honom! Och varför inte ta alla hans släktingar samtidigt?

Visst är det märkligt...eller så kanske det är logiskt.

Det är iallafall fint av den där mördar/knarklangar-ligan att hänga ut sexsbrottslingar på nätet. Ja menar de har ju verkligen rätt att dömma andra, eller hur!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Varför känner ni ett behov av gotta er åt att denna tragiska person åkt dit? Jag är givetvis starkt mot pedofili, men nu kan vi ju från tidningsartikeln konstatera att personen är arresterad och troligen kommer att få ett hårt straff. Räcker inte det?

Varför ska ni komma med förslag på vad som ska göras med mannen? Är det någon slags tävling om vem som kan föreslå det mest kännbara straffet? Får man extra poäng om man föreslår hoppa över rättegången och bara avliva pedofilen omedelbart?

Ni får mig att må illa. Pöbel...

Herr Chang har talat.

Jag håller med dig.

Det känns som att folk sitter och längtar efter att sånt här ska ske. Sen ska det spottas och understrykas hur pass vidrig den skyldige verkligen är. Det ska dödas, kastreras och våldtas hit och dit.

Det är liksom ingen kontroversiell, eller udda syn på det hela. Att sitta och skrika ur sig straff känns bara som ett sätt för vissa av hävda sig och påpeka att dom minsann är emot tex pedofili och våldtäkter.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det är ju lite märkligt att folk kan sitta och skriva på sajten och önska människor döda, torterade eller kastrerade utan att något händer.

Men skulle någon råka nämna att vissa thaitjejer i Sverige har en bakgrund i baren blir det ett jävla liv.

Kim!

Är det inte värre att önska livet av någon än att påpeka att vissa thaitjejer har bakgrund i baren?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jaa för f-n lägg ut en länk i the Times, eller publicera i Uk. Om dom riskerar att bli uthängda i hemlandets media, så kanske svinen tänker sej för.

Quote

Hoppas att han får ett straff som känns !

Quote

Jag hoppas han får tända tomtebloss uppstoppade i anus två gånger i veckan samt tänderna utdragna innan han blir severad seg biff till middag resten av hans liv

PS

Hej HC  :he:

Jag förstår inte hur personer  som ni fungerar, ni sitter antagligen skitfulla i er ensamhet och spyr galla över dessa pedofiler. Hur kommer det sig att jag som har råkat ut för pedofiler kan förstå dessa personer och att det är vård de behöver. Nä, jag tycker ni ska hålla tyst och börja skriva när ni är nyktra i stället. Det kan inte vara kul att umgås med er, det måste vara ett helvete för era fruar att umgås med er med allt hat ni har inombords. Tänk efter innan ni skriver igen

ett rövknullat offer vid namn

:Drogar-Cry(LBG): gubben :Drogar-Cry(LBG):

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för kvällens asgarv Gubben, gissar på att du missade inlägget ovanför när du citerarade mig?  :D:D:D

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gubben,

jag tror faktiskt inte att folk behöver vara onyktra för att yttra liknande saker. Om det är bra eller dåligt låter jag vara osagt.

På vilket sätt förstår du pedofiler? Jag förstår dem inte.

Hälsar Joints

Som precis druckit ett glass rödvin men är snäll ändå

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tack för kvällens asgarv Gubben, gissar på att du missade inlägget ovanför när du citerarade mig?  :D:D:D

Jag plockade bara ut några slumpvis och du råkade bli en av dem, hoppas du fick en kul fredagskväll nu då. Alltid kul om jag kan roa någon, för det är väl skadeglädje du känner kan jag tänka mig.

:diablo: gubben :diablo:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

 

Jag förstår inte hur personer  som ni fungerar, ni sitter antagligen skitfulla i er ensamhet och spyr galla över dessa pedofiler. Hur kommer det sig att jag som har råkat ut för pedofiler kan förstå dessa personer och att det är vård de behöver. Nä, jag tycker ni ska hålla tyst och börja skriva när ni är nyktra i stället. Det kan inte vara kul att umgås med er, det måste vara ett helvete för era fruar att umgås med er med allt hat ni har inombords. Tänk efter innan ni skriver igen

ett rövknullat offer vid namn

:Drogar-Cry(LBG): gubben :Drogar-Cry(LBG):

Jag håller med dej att det är vård som gäller för att en pedofil ska bli "frisk", men eftersom den här mannen är 45 år så borde väl han ha fått vård redan om han hade velat och tyckt att pedofilism är en sjukdom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska taskigt att hänga ut pojken tycker jag. Även om kepsen täcker ansiktet borde folk som känner honom kunna känna igen honom.

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför tror du att det är skadeglädje jag kände Gubben?  :suicide:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ganska taskigt att hänga ut pojken tycker jag. Även om kepsen täcker ansiktet borde folk som känner honom kunna känna igen honom.

Hälsning

Svarten

Precis,

offren får alltid vara med på bilden. Vad är syftet till det? Tycker det är osmaklig frossa. När jag arbetade i Kambodja var Expressen där och gjorde ett reportage om en liten by utanför Phnom Penh som fungerar som bordell. De intervjuade barn som blivit utsatta men de visade även deras ansikte utan någon som helst maskering. Hade det varit svenska barn så hade det varit omöjligt. Men med khmerer kan man tydligen göra vad som helst. Tragiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaja, fördelen med Thailändskt rättsväsende jämfört med svenskt är att i Thailand så blir offret våldtaget av en gärningsman och gärningsmannen dömd, medans i Sverige så blir offret våldtaget 3 gånger. först fysiskt av en gärningsman, sedan psykiskt innan rättegången där psykogologer pressar barnen, sedan en gång till under rättegången

Det är för mig obegripligt att kvinnor som blandar in sina egna barn vid till exempel skillsmässor i Sverige och anklagar exet för påhittad incest kan undgå straff.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...