Jump to content
IGNORERAD

Favorit Bar i Patong


Mekong:)

Recommended Posts

Hej. Restaurang Green Mango, Med gottegrisarna Björn och hans vapendragare Palle. Bar finns några stycken, men där jag går mest, Kingdom bar( som jag själv hade förut Men som Robban med fru har nu) Tweety bar med Tommy. Och Swedish bar också med Robban. Men det finns fler bra!

Snucke :drinks:    

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar inte vara i Patong så ofta, men gillade Happy Night Bar, schysst att sitta där lite grann från ovan och titta ut på gatulivet nedanför

IMG_0824.jpg

Och så Kentas förståss som hasse11 redan påpekat

IMG_0751.jpg

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Arne!

Eftersom jag numera inte sätter min fot söder om Hua Hin så faller Patong bort, däremot så funkar seven eleven alldeles utmärkt som barsurrogat, förutom att man ju inte kan betala någon seven eleven fine för tjejerna bakom disken. Vilket ju i och för sig inte varit helt fel i vissa fall. Finns gott om små sötingar som arbetar inom denna förträffliga affärskedja.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Rock City!  :5:

http://www.rockcity.cc/

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

När man var ned till Patong så var det i stortsett bara till Mats i skånebaren på soierik som gästspelades.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

I Pattaya brukar det ju funka så att den bar där man träffar och plockar ut darlingen blir favoritbar per automatik oavsett om det nu är Lasse eller Horst eller Frank som äger baren.

Darlingen har sina vänner i baren och slipper känna sig svartsjuk, så det naturliga är ju att man går till tjejens ursprungsbar.

De tjejer jag gått longtime med har alla kommit från barer runt soi 8 och barområdet mellan soi 8 och soi 9 och därför har man hållit till mest i det området.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

I Pattaya brukar det ju funka så att den bar där man träffar och plockar ut darlingen blir favoritbar per automatik oavsett om det nu är Lasse eller Horst eller Frank som äger baren.

Darlingen har sina vänner i baren och slipper känna sig svartsjuk, så det naturliga är ju att man går till tjejens ursprungsbar.

De tjejer jag gått longtime med har alla kommit från barer runt soi 8 och barområdet mellan soi 8 och soi 9 och därför har man hållit till mest i det området.

BTT

Du pratar ofta om longtime Btt vad menar du med det är det över natten eller? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Longtime är allt från stanna över natten till månadsvis.

Så länge barfine betalas.

pigge01 

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Gränsen för shorttime går vid en natt och ett eller flera nummer. Låter man sen tjejen stanna ytterligare tid så går det över i longtime.Man kan ju ex betala barfine för en eller två veckor, vilket ju är ganska vanligt.

Problemet är ju alltid om man gillar en tjej är det ju svårt att skicka tillbaka henne till baren igen, eftersom man då inte kan vara säker på att hon är kvar när man kommer tillbaka på kvällen.

Men gillar tjejen en så brukar hon vänta tills man dyker upp.

Jag har faktiskt aldrig blivit lurad på det sättet. Jag har tom haft tjejer som kommit och knackat på min dörr framåt morgontimmarna eftersom jag inte dykt upp och hållit vad jag lovat. Mest på grund av att jag hittat en annan liten goding i en annan bar och gått med henne istället.

Lite pinsamt det där när en tjej står utanför dörren och en annan ligger i sängen.

Men that is Pattaya. Sådana är spelreglerna. Lär man sig dem så kan man flyta med rätt bra utan problem.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...