Jump to content
IGNORERAD

Sutus Court Pattaya

Naam jai

Recommended Posts

Hej funderar på Sutus Court, aldrig bott där men funderar på att boka inom kort...bra ställe?... eller finns det något bättre i centrala Pattaya?

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev wUThai:

Bra läge helt ok pool. Rummen är väl lite blandat vad jag förstått. Det ska finnas nyrenoverade rum också. Men läget är suveränt bra i mitt tycke då jag gillar Soi Buakhao. Detta hotellet ligger bara ett stenkast från Sutus. http://www.natureviewpattaya.com/

Tänkte vi ska prova detta nästa gång. Har bott under flera resor på Sunwiev place, men tycker det börjar bli lite sunkigt...

Vad jag inte kommer fram till är, finns det safebox på rummen, eller är det enbart i receptionen?

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev borje222:

Tänkte vi ska prova detta nästa gång. Har bott under flera resor på Sunwiev place, men tycker det börjar bli lite sunkigt...

Vad jag inte kommer fram till är, finns det safebox på rummen, eller är det enbart i receptionen?

Mvh. borje222

Stämmer som du säger att dom inte har safebox på rummet.

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev wUThai:

Stämmer som du säger att dom inte har safebox på rummet.

Då faller tyvärr detta alternativ, tråkigt...

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Har varit o kollat på Sutus för nåt år sen eller två och läget är för mig perfekt.2 pooler där den mindre är mysig o hänga i... köpte mig badtid där när jag bodde hos grannen vars pool var proppad med folk.

Har inte bott där men kollade in rummen som vetter mot Soi Buakhow och gillade dom o om jag minns rätt så var dom rätt fräscha.Höga våningarna hade (då iaf) fritt läge.

Kommer absolut bo där när jag inte finner lämplig lägenhet att bo i.

Fick iaf 1 foto och det var på ett rum som jag skulle kunna tänka mig att bo i :crazy:

sutus.jpg

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...