Jump to content
IGNORERAD

Köra bil till Thailand


broder tuk tuk

Recommended Posts

6 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Broder kanske kan samåka med Boa på en av hans moppar

ladda ned.jpg

Nu ser man ju inte riktigt om det där är i Thailand men annars hade det ju varit ett klockren bevisbild för BTT

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 66
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    10

  • Soengsang

    8

  • Mankan

    4

  • Knasen

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det är mycket underhållande att se hur en troll lurar alla till kommentarer.

Skulle nästan tänka att det är P3 som lurar alla för att få fart på forumet och casha in bath i fickan:waaaht::haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev JJC:

Det är mycket underhållande att se hur en troll lurar alla till kommentarer.

Skulle nästan tänka att det är P3 som lurar alla för att få fart på forumet och casha in bath i fickan:waaaht::haha:

Tja.igår kom ju ett inlägg från BTT som jag är hundra på att en viss fodervärd skrev.....

Inlägget kom vid 04 på morgonen svensk tid,så man vet inte.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta inlägg.Nu kom inte allt med av nån anledning,det finns i Clion tråden.

Ändrades av B747

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Leta bara upp en gammal Lada eventuellt en äldre modell av Skoda kan också fungera, sedan är det bara att ge sig iväg.:D

Mazda körde  i motsatt riktning för några år sedan med nya Mazdabilar, hade väl gått si så där:big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev JJC:

Det är mycket underhållande att se hur en troll lurar alla till kommentarer.

Skulle nästan tänka att det är P3 som lurar alla för att få fart på forumet och casha in bath i fickan:waaaht::haha:

Även du min Brutus ;)

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev B747:

Tja.igår kom ju ett inlägg från BTT som jag är hundra på att en viss fodervärd skrev.....

Inlägget kom vid 04 på morgonen svensk tid,så man vet inte.

 

Är väl inget konstigt att skriva inlägg vid 04-tiden ??? 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Raggmunken:

 

Är väl inget konstigt att skriva inlägg vid 04-tiden ??? 

Jag brukar sova vid den tiden iaf.Men klockan var ju 10 på förmiddagen i Thailand där en viss person är nu.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev B747:

Jag brukar sova vid den tiden iaf.Men klockan var ju 10 på förmiddagen i Thailand där en viss person är nu.

 

Jobbar jag dag så kliver jag upp kl 03.20, dricker kaffe i lugn och ro och åker hemifrån vid 04 och ibland hinner jag slänga iväg ett inlägg här innan. Jobbar jag natt är jag av förklarliga skäl vaken 04 eller som nu när jag är på ledig vecka mellan nattperioder och inte orkar ställa om dygnet. Han har väl dessutom inget hederligt arbete att sköta så han är väl vaken hela nätterna och ligger och drönar på dagarna som annat löst folk :crazy: 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Jobbar jag dag så kliver jag upp kl 03.20, dricker kaffe i lugn och ro och åker hemifrån vid 04 och ibland hinner jag slänga iväg ett inlägg här innan. Jobbar jag natt är jag av förklarliga skäl vaken 04 eller som nu när jag är på ledig vecka mellan nattperioder och inte orkar ställa om dygnet. Han har väl dessutom inget hederligt arbete att sköta så han är väl vaken hela nätterna och ligger och drönar på dagarna som annat löst folk :crazy: 

Huuuva så tidigt.Men vad jag menade var att jag tror att en viss moderator är BTT i bland.

Du vet nog vem.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Jobbar jag dag så kliver jag upp kl 03.20, dricker kaffe i lugn och ro och åker hemifrån vid 04 och ibland hinner jag slänga iväg ett inlägg här innan. Jobbar jag natt är jag av förklarliga skäl vaken 04 eller som nu när jag är på ledig vecka mellan nattperioder och inte orkar ställa om dygnet. Han har väl dessutom inget hederligt arbete att sköta så han är väl vaken hela nätterna och ligger och drönar på dagarna som annat löst folk :crazy: 

Har man dessutom ingen jobb vilket jag tvivlar på att BTT har, kan man säkert lätt vända på dygnet.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev B747:

Huuuva så tidigt.Men vad jag menade var att jag tror att en viss moderator är BTT i bland.

Du vet nog vem.

 

Jag tror i bland att både btt och boa är en produkt av moderatorer och admins för att hålla liv i forumet. Kan verkligen se framför mig hur P3 sitter och spyr galla över alla korkade sörlänningar genom att utge sig för att vara en byfåne från Tavelsjö :crazy: 

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Jag tror i bland att både btt och boa är en produkt av moderatorer och admins för att hålla liv i forumet. Kan verkligen se framför mig hur P3 sitter och spyr galla över alla korkade sörlänningar genom att utge sig för att vara en byfåne från Tavelsjö :crazy: 

Ja nu är det ju så att någon jag litar på som har sagt sig träffa BOA är på riktigt. Om det inte varit så hade jag nog avskrivit honom för länge sedan.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är han avstängd ?


Jag har träffat vederbörande på Arlanda, normal gubbe då ingen dunk.
Men just nu i snickarBOA.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-12-21 at 07:38, skrev MaiChai:

 

Men damerna utanför 7-11 tror ju att man är hi-so om man har en rostig svenskreggad Volvo 240 parkerad längs vägkanten...

Nej nej,det är helt fel. Hon tror att hon har en rik man ända tills den dagen kommer då hon anländer till Sverige och inser att gubben är en bluff när han hämtar upp henne på ARN i sin gamla rostiga Volvo :waaaht:

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎12‎-‎22 at 08:31, skrev jlh66:

Nej nej,det är helt fel. Hon tror att hon har en rik man ända tills den dagen kommer då hon anländer till Sverige och inser att gubben är en bluff när han hämtar upp henne på ARN i sin gamla rostiga Volvo :waaaht:

 

Ja, det gäller att bränna allt krut på tre veckors semestern i Thailand, kreditkortet maxat och sms-lån så mobilen glöder!

När hon väl är i Svedala får hon det bittra uppvaknandet att han är en riktig nolla i en hyres etta och med busskort.  :beat_plaster:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...