Jump to content
IGNORERAD

Musikhjälpen


svampen

Recommended Posts

9 timmar sedan, skrev wUThai:

Du vet att spel om pengar är förbjudet i Thailand? 

 

Ja det vet jag men jag tror nog att det är mer riskabelt att skriva och ha åsikter om thailändsk politik på mpr än att någon thailändsk polis eller myndighet skulle komma på mig i obygden sittande på verandan med att satsa pengar på Svenska spel via datorn, om det nu är förbjudet.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    7

  • Mankan

    4

  • svampen

    4

  • Naab

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Första gången vi köpt hus kontant, 1025 kr går till Musikhjälpen..

 

Bageribakat pepparkakshus!

 

239764606_0212592b-61de-4d4a-ad9d-8a2d99705a0b.jpg

 

Beskrivning

Nu har Ni möjlighet att förvärva detta bageribyggda pepparkakshus anno 2016! Här erbjuds en klassisk arkitektur med sadeltak/fasad i pepparkaksdeg, detaljer i glasyr samt den traditionella öppna planlösningen. Det valfria läget tillsammans med klassiska detaljer och den goda smaken gör det här till ett Pepparkakshus som passar alla!

Vi på SkandiaMäklarna Örebro tillsammans med Bageri Bullvivan uppmanar er alla att lägga ett bud till förmån för Musikhjälpen, barn i krig har rätt att gå i skolan! <3
Link to comment
Dela på andra sajter

Istället för att skänka pengar så lägger jag alla pengar på familjen. Jag, tjejen och hennes två döttrar.

Hennes två underbara barn har inte haft det lätt utan en far, så nu är dom värda ett liv enligt mig.

Och ingen blir lyckligare än jag när jag ser hur mycket dom uppskattar det jag gör för oss.

Ändrades av uptoyou

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Svetsminister Löfven auktionerade sin gamla klocka som han fick gratis från någon fackorganisation i USA. 

Löfven tjänar si så där 175000 kronor i månaden, klockans ny värde 700 spänn.  

Han kunde ju släng in ett par tusen lappar. 

 

http://www.expressen.se/noje/musikhjalpen-2016-i-orebro-ar-i-gang/

 

Man skäms att man har sådant muppe till Statsminister men ni andra öppna era plånböcker ge allt vad ni har annars blir ni beskattade till döds. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror nog de flesta av oss här på MPR, med infödda kärringar, (eller män), skänkt mer än det svenska genomsnittet. Och som vanligt en hel del mellanhänder som fått sitt...

 

I övrigt är jag skitrött på tiggeri, tiggare och så kallat bistånd, (som jag skall finansiera genom skattsedeln), och inte en sate har koll på vart de går... Inte en krona från mig om jag kan välja! (Tyvärr kan jag inte alltid göra det...)

 

Att köpa en Majblomma eller två, kan jag göra, eller befrämja en skolresa med inköp av en salamikorv, som går till våra egna har jag inga problem med.

 

 

Unknown.png

 

Foto: Infografik: OmVärlden/Tobias Rydén

 
NYHET

Palestina tar emot mest svenskt bistånd per capita

 

Publicerad: den 6 oktober 2015 Uppdaterad: den 6 oktober 2015

OmVärlden har tittat på hur Sveriges bistånd 2014 fördelade sig per person i de tio länder som tog emot mest svenskt bistånd. Palestina får långt mer bistånd per capita än något annat land. “Palestina är otroligt biståndsberoende”, säger Ulrika Modéer, statssekreterare för biståndet.

Av de tio länder som Sverige gav mest bistånd förra året sticker Palestina inte bara ut för att landet per capita får nästan dubbelt så mycket bistånd som Somalia, som kommer på andra plats, och 50 gånger mer än Bangladesh, på tionde plats. Palestina är också det av länderna som, enligt FN är mest utvecklat, långt mer än till exempel Zambia och Bangladesh.

 

 

Förklara detta för våra fattigpensionärer, och våra gamla undernärda på vårdinrättningarna som den underbemannade personalen ej hinner med... Fy fan!

Mvh. borje222

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...
On 12/17/2016 at 13:59, skrev wUThai:

Du vet att spel om pengar är förbjudet i Thailand? 

 

Galopp (trav finns ju inte) är ju tillåtet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...