copterfan Inlagd December 13, 2016 Dela Inlagd December 13, 2016 Vad jag kan se så går det ju inte att skicka in passet med visumansökan till ambassaden i Stockholm. Bor man i Stockholm är det ju inga problem att fysiskt lämna in det men bor man t.ex. som jag gör blir det ju knepigare. Så min fråga är då....finns det alternativ till att själv åka och lämna in ansökan på ambassaden??? Har under alla år klarat mig på turistvisum och förlängt med utresor men nu när pensionen närmar sig så behöver jag söka längre visa, vilken typ får jag bestämma senare. C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Havet Inlagd December 13, 2016 Dela Inlagd December 13, 2016 Kolla på : https://www.allavisum.se/Thailand Visumservice i Göteborg finns också. Jag har använt bägge dessa firmor tidigare , funkat bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd December 13, 2016 Dela Inlagd December 13, 2016 Jag har anlitat www.visumservicegöteborg.se några gånger. Det har funkat bra. De tar 500Kr. Serviceavgift för Tourist Visa. Då ingår returfrakten med rek. brev. /biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
copterfan Inlagd December 14, 2016 Trådstartare Dela Inlagd December 14, 2016 Jag får tacka så mycket för de båda snabba svaren. Har nu läst på och fått den information jag behövde. Verkar rätt smidigt att nyttja deras service. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.