flebbe Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Vad händer med mitt 30 dagars visum om jag tar en sväng till Kambodja en eller två dagar ? Är det då förbrukat ? Får man 30 eller 15 nya när jag åker tillbaka in till Thailand ? Nån som vet ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Vad händer med mitt 30 dagars visum om jag tar en sväng till Kambodja en eller två dagar ? Är det då förbrukat ? Får man 30 eller 15 nya när jag åker tillbaka in till Thailand ? Nån som vet ? Du får 30 dagar om du flyger in, 15 dagar om du kommer landvägen.Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd December 12, 2016 Trådstartare Dela Inlagd December 12, 2016 8 timmar sedan, skrev gst: Du får 30 dagar om du flyger in, 15 dagar om du kommer landvägen. Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk Ok, Tack. Får lägga mitt Angor Wat besök i slutet av resan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.