Jump to content
IGNORERAD

Bilder fran en trevlig utflykt till Supanburi


soiwalker

Recommended Posts

Hello forumister,

som ett led i mitt korstag for att sprida lite glada miner sa kommer har ett nytt bildreportage fran firmans senaste marknadsforingsaktivitet i Supanburi.

Vi samlades i vanlig ordning pa huvudkontoret for lite pep-talk

P1000517.jpg

Vackra damer i traditionella klader var narvarande. temat var "immortality" med en koppling till den thailandska historien och filmen Bang Rajan

P1000520.jpg

Efter drygt en timmes bussresa drog vi ut pa stan

P1000522.jpg

P1000523.jpg

The boys in brown overvakade nogsamt att trafiken flot pa

P1000525.jpg

Manga sota kollegor ville garna posera framfor kameran

P1000528.jpg

P1000530.jpg

P1000531.jpg

P1000532.jpg

Utsiktstornet i Supanburi var en gava fran den davarande premiarministern som vill gora nagot for sin hemstad

P1000550.jpg

P1000545.jpg

P1000546.jpg

Har kom plotslig ett tillfalle att fotografera en av huvudrollsinnehavarna i filmen:

P1000543.jpg

och fler glada kollegor

P1000533.jpg

P1000542.jpg

Allt for denna gang. Besok garna Supanburi och ta en titt sjalva!

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för flera trevliga bild berättelser.  :great:

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyckliga dig...som har sådana kollegor!  ;)

Tack för fina bilder!  :wai:

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra jobbat och kul med något annat. Först läste jag immortality som immorality så jag blev lite besviken. Men det kanske blir temat nästa gång? :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevliga bilder men lite markligt val i dessa tider att ha roda vastar, an mer sa i Banharn's faste. Kan det vara en Farangblunder tro?

Link to comment
Dela på andra sajter

Joints, immorality hade givetvis varit roligare, jag hoppas kunna bjuda pa detta i framtiden. Sannolikt da under nightlife delen..

Tjena Atom, dom roda vastarna hade en koppling till Bang- Rajan samt kladstilen som utmarker krokodil brottarna pa turistfallornas alligatorfarmar.. Verkar mest vara faranger som politiserar varenda detalj, att kla sig i rott ar savitt jag markt inte ett politiskt stallningstagande. Dock ar de gula mandagarna som bortblasta, tidigare var en overvagande majoritet kladda i gult denna dag. Denna trevliga tradition har PAD effektivt satt stopp for.

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...