Jump to content
IGNORERAD

Julpyntar ni i Thailand?

thomas001

Recommended Posts

Det enda vi gjort är detta :), och orsaken är att vi redan hade duken, köptes för flera år sedan

075f3a5b08e43769fabe9a0ca628880e.jpg

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk

Dela på andra sajter

24 minutes ago, thomas001 said:

Som rubriken säger. Kor ni något jul/adventspynt i Thailand?

Mitt bidrag. 

julf1.jpg

julf2.jpg

DSC03579.JPG

Vi brukade köra med en hel del julpynt tidigare, framförallt när dottern var riktigt liten. Nu har vi inte varit hemma över jul på flera år så det har inte blivit av, förra året kom det bara upp lite utomhusbelysning strax innan nyår. 

IMG_1572.jpg

IMG_0041.JPG

IMG_0043.JPG

IMG_0045.JPG

Död åt Putin och hans croonies

Dela på andra sajter

Inget än så länge och har inga planer på det heller. Skulle möjligen vara om damen bankar kulorna gul å blå.

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev rolba:

Inget än så länge och har inga planer på det heller. Skulle möjligen vara om damen bankar kulorna gul å blå.

Har för mig att julkulor brukar vara röda eller guldfärgade.....men vad fan det får väl duga med blå....

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Atom:

Vi brukade köra med en hel del julpynt tidigare, framförallt när dottern var riktigt liten. Nu har vi inte varit hemma över jul på flera år så det har inte blivit av, förra året kom det bara upp lite utomhusbelysning strax innan nyår. 

IMG_0041.JPG

IMG_0045.JPG

Snygg formklippning av trädet.  :)

Dela på andra sajter

En hjulgran är ett måste.
861555c2672840f3065e818daeee9620.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Ett litet tips till er som inte julpyntat än.

Ernst gör julänglar av konservburkar och en ljusstake av flytspackel. Han skapar ett miniatyr julträd av en gammal gren

som han dekorerar med olika grönsaker.

Kvalitets TV på 4HD just nu :big_smile:

Bengt Alsterlind...............släng dig i väggen

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

När vi nu har ett par dagar i byn innan vi åker till Hong Kong över jul så åkte julgranen fram. Dotterns klasskompisar från Singapore via Spanien till Sydafrika har lagt upp julgransbilder på sina Instagram och när nu även hennes kompis från Saudiarabien fått till en bild med en julgran gick det inte längre an att som svensk inte ha någon.

IMG_5141.JPG

IMG_5142.JPG

Död åt Putin och hans croonies

Dela på andra sajter

Duracellkaninen Otto har varit här och hjälpt till med granen. Han hittade Tomteprylarna. Vägrade att ta av dom på hela kvällen!

julgran.jpg

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...