Jump to content
IGNORERAD

AW i Naklua 23 dec - PÅ RIKTIGT


Bibben

Recommended Posts

16 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Svårt för mig att se frågan? Är det svårt för dig att se mitt svar? Någon som ständigt sticker ut hakan hur mycket verbalt stryk han än får är inget offer det är synd om utan en provokatör som tycker om att jävlas med folk. 

Mm, Fast allt som skrivs av dessa är ju inte provocerande va?

Men lik förbannat så ska flocken på och slåss.

 

Och sedan kallar några dessa för mobbare,ja det är skrattretande.

Ändrades av kalasbullen
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 239
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    32

  • Soengsang

    31

  • Boa52

    19

  • Mankan

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 minut sedan, skrev kalasbullen:

Mm, Fast allt som skrivs av dessa är ju inte provocerande va?

 

Nä och eftersom jag bara kan svara för mig själv, även som den "mobbare" jag är i detta "drev" så har jag ju knappast bemött alla deras inlägg heller, eller hur? 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Nä och eftersom jag bara kan svara för mig själv, även som den "mobbare" jag är i detta "drev" så har jag ju knappast bemött alla deras inlägg heller, eller hur? 

Du har väl inte skrivit nåt dumt, du bara hänger med dom andra mobbarna

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Nä och eftersom jag bara kan svara för mig själv, även som den "mobbare" jag är i detta "drev" så har jag ju knappast bemött alla deras inlägg heller, eller hur? 

Om du kollar lite noga så har jag inte pekat ut dig som någon mobbare.

 

Ändrades av kalasbullen
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Du har väl inte skrivit nåt dumt, du bara hänger med dom andra mobbarna

 

Utveckla gärna! Det här kan bli intressant...

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Länk till det som alla skriver det han bekräftat

Leta själv, du verkar inte ha nån riktig sysselsättning i alla fall.

 

Och hur skall jag länka till IRL-händelser?

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Boa52:

Du har väl inte skrivit nåt dumt, du bara hänger med dom andra mobbarna

Jag tycker faktiskt att du ska lägga av med att "mobba" Raggmunken, det börjar bli för mycket nu, försök visa lite medmänsklighet!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev B747:

Tänk att det ska vara så förbannat svårt att hålla fingrarna i från brännvinsdunken!!!!!!!

Avdelning kasta spjut i radhus eller vad det heter........:big_smile:

Sten i glashus, eller spjut i Barracuda-tält (men vem fasen minns såna nuförtiden)...

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Nä och eftersom jag bara kan svara för mig själv, även som den "mobbare" jag är i detta "drev" så har jag ju knappast bemött alla deras inlägg heller, eller hur? 

Men nu får du lugna ner dig lite,det har jag aldrig påstått.

 

Håll dig till sak.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev conservator:

Jag tycker faktiskt att du ska lägga av med att "mobba" Raggmunken, det börjar bli för mycket nu, försök visa lite medmänsklighet!

 

Ju mer avvikande åsikter han har från mina desto bättre mår jag :) 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Ju mer avvikande åsikter han har från mina desto bättre mår jag :) 

Det är ju därför den här typen av trådar triumferar som de bästa ;-)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev kalasbullen:

Men nu får du lugna ner dig lite,det har jag aldrig påstått.

 

Håll dig till sak.

 

Mer eller mindre så gör du ju det. Jag tillhör utan att skämmas för det de största antagonisterna till åtminstone två av dessa tre du rabblade upp som försvarslösa mobboffer. Ingen av dom är något oskyldigt menlöst och utsatt mobboffer utan alla tre är väldigt väl-kalkylerande provokatörer som vet exakt vilka trådar dom ska dra i för att provocera och skulle det vara som så att de verkligen tog illa vid sig av alla hårda ord dom får till mötes så måste dom alla tre lida av de gravaste masochistiska drag som finnes eftersom dom gång på gång fortsätter sticka ut hakan....

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Mer eller mindre så gör du ju det. Jag tillhör utan att skämmas för det de största antagonisterna till åtminstone två av dessa tre du rabblade upp som försvarslösa mobboffer. Ingen av dom är något oskyldigt menlöst och utsatt mobboffer utan alla tre är väldigt väl-kalkylerande provokatörer som vet exakt vilka trådar dom ska dra i för att provocera och skulle det vara som så att de verkligen tog illa vid sig av alla hårda ord dom får till mötes så måste dom alla tre lida av de gravaste masochistiska drag som finnes eftersom dom gång på gång fortsätter sticka ut hakan....

Ja de är ju bra för dig att du tycker så.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Har funnits ett gäng BTT hatare härinne dom senaste 10 åren.

 

BTT

 

Men jag hatar inte dig. Tvärtom, det har varit mycket trevligt de gånger vi träffats.

 

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Hoppas du är nyckter när du ska " rensa " att det är hektiskt har vi sett sen har vi olika saker som gör att det blir hektiskt

 

Att jag är nykter är inte nödvändigt... jag kan faktiskt utföra komplicerade uppgifter salongsberusad.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Soengsang:

 

Tja, har man svårt för de som briljerar med underåriga och även drogar damer etc etc.

 

Had du känt till hans historia av svammel så kanske även du fattat!

 

Länk?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...