srisaketkalle Inlagd December 1, 2016 Dela Inlagd December 1, 2016 någon som flygit med Cathay Pacific till Bangkok? intresserad av erfarenheter med mera! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 1, 2016 Dela Inlagd December 1, 2016 Nej, men till HKG, mycket bra bolag, rekas verkligen. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd December 1, 2016 Dela Inlagd December 1, 2016 5 minuter sedan, skrev Bibben: Nej, men till HKG, mycket bra bolag, rekas verkligen. Håller med, bra service, bra mat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
srisaketkalle Inlagd December 1, 2016 Trådstartare Dela Inlagd December 1, 2016 låter bra! fick ett bra pris i januari! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 1, 2016 Dela Inlagd December 1, 2016 34 minuter sedan, skrev srisaketkalle: låter bra! fick ett bra pris i januari! Bare å bok då manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
srisaketkalle Inlagd December 2, 2016 Trådstartare Dela Inlagd December 2, 2016 bokat och klart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 Ställer mej i hyllningskören, suveränt bolag. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 2 timmar sedan, skrev srisaketkalle: bokat och klart! Vilken rutt får du flyga då? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 tror att det brukar vara arn- London -hkg-bkk Med vänlig hälsning 38 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 13 timmar sedan, skrev srisaketkalle: någon som flygit med Cathay Pacific till Bangkok? intresserad av erfarenheter med mera! Hej Använder mig gärna av detta bolag som enligt mig har bra standard på sina plan, kompetent personal och bra service. Mvh isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 4 minuter sedan, skrev Isan Lover: Hej Använder mig gärna av detta bolag som enligt mig har bra standard på sina plan, kompetent personal och bra service. Mvh isan lover Instämmer där nu var det länge sen jag flög med dom men jag minns att dom hade en väldigt bra sak och det var att dom hade en en blandad besättning från dom asiatiska länderna som då lätt kunde svara på frågor på passagernas språk. Sen som bunus var det väldigt vackra värdinnor //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 2 minuter sedan, skrev Broskan: Instämmer där nu var det länge sen jag flög med dom men jag minns att dom hade en väldigt bra sak och det var att dom hade en en blandad besättning från dom asiatiska länderna som då lätt kunde svara på frågor på passagernas språk. Sen som bunus var det väldigt vackra värdinnor //Broskan Hej Indtämmer kan inte komma på något negativt alls. Mvh isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
srisaketkalle Inlagd December 2, 2016 Trådstartare Dela Inlagd December 2, 2016 3 timmar sedan, skrev swedenfarang: Vilken rutt får du flyga då? Kastrup- London- Hongkong Bangkok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 3 minuter sedan, skrev srisaketkalle: Kastrup- London- Hongkong Bangkok. Blir bra med miles på kortet då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 5 minuter sedan, skrev srisaketkalle: Kastrup- London- Hongkong Bangkok. Det blir många timmar resa då antar jag. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 Passa dig så inte de sparade kronorna på biljetten går åt (och mer därtill) till mat & dryck (bira mm) på de olika transferställena. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 De har väldigt bra pennor, jättesköna att skriva med.Skickat från min A0001 via Tapatalk manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 51 minuter sedan, skrev Bibben: De har väldigt bra pennor, jättesköna att skriva med. Skickat från min A0001 via Tapatalk Penna? Vad är det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 6 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Penna? Vad är det? Något man skriver med (förstår vad du syftar på men låtsas inte om det... ) manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 5 timmar sedan, skrev HuaHindinnge: Penna? Vad är det? Som man kryssar i arrivalcardet med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
srisaketkalle Inlagd December 3, 2016 Trådstartare Dela Inlagd December 3, 2016 22 timmar sedan, skrev rolba: Blir bra med miles på kortet då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
srisaketkalle Inlagd December 3, 2016 Trådstartare Dela Inlagd December 3, 2016 22 timmar sedan, skrev Mankan: Det blir många timmar resa då antar jag. inget som stör! 3timmars väntetid i London och två i Hongkong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
srisaketkalle Inlagd December 3, 2016 Trådstartare Dela Inlagd December 3, 2016 22 timmar sedan, skrev frogfish: Passa dig så inte de sparade kronorna på biljetten går åt (och mer därtill) till mat & dryck (bira mm) på de olika transferställena. kort transfer men någon öl hinns nog med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 1 minut sedan, skrev srisaketkalle: kort transfer men någon öl hinns nog med! Vad fick du pröjsa? Total flygtid? Sitter just och letar biljett. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
srisaketkalle Inlagd December 3, 2016 Trådstartare Dela Inlagd December 3, 2016 1 timme sedan, skrev Esspe: Vad fick du pröjsa? Total flygtid? Sitter just och letar biljett. 4980 kr 9 jan-2mars. 12,45 framme i Bangkok runt 16.00 nästa dag. har biljetten på jobbet så är inte hundra! ungefär 3 timmar i London och 2 i Hongkong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu