Jump to content
IGNORERAD

Narkotikabekämpningskampanj igen...


lars60

Recommended Posts

Guest Isan Lover

Hej

Det är möjligt att det är denna händelse jag kommer ihåg och felaktigt kopplade ihop med kampanjen mot knarket, eftersomsom det spekulerades om i artikeln att narkotikasmugglare kunde vara inblandade.

"Nu började en rad spekulationer om det handlade om en bomb. Den thailändska polisen sade på söndagen att det handlade om en bomb innehållande vit fosfor. Thaksin skall också samma dag ha hävdat att det handlade om ett direkt mordförsök mot honom. Enligt polisen misstänkte Thaksin också en ”bestämd person”. Måndagen den 5 mars påstås Thaksin ha ändrat sig och sade nu att det troligen inte handlade om ett dåd riktat mot honom personligen, utan det kunde handla om en hämndaktion från narkotikasmugglare. Uppgiften om att bomben skulle exploderat exakt på den plats  där Thaksin och hans son skulle ha suttit togs nu också tillbaka. Samma dag menade försvarsminister Chavalit Yongchaiyudh att bomben innehållit det sofistikerade sprängämnet C-4, vilket indikerade att det inte handlade om ett verk av amatörer"

Sen vad det gäller True Thaksin så känner jag inte till någon annan sida som ger hans version av det som hände i Thailand,

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Vaxet

    13

  • MaiChai

    9

  • noBuzz

    5

  • Joints

    5

Mest aktiva i denna tråd

Ok IL då är vi nu överens om att det aldrig funnits någon bomb, och att allt är en missuppfattning. :yes:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad skönt att det är utrett, trodde jag hade missat ett världsscoop där.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej

Ja  minnnet kan ställa till det ibland.

Mvh Isan Lover

Ibland? I mitt fall nästan jämt. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...