Jump to content
IGNORERAD

Långtidsboende på Koh Samui


Guest Lappen

Recommended Posts

Guest HansG

Hej Lappen!

Hyr inte detta. Jag bodde där i tre månader. Personen som sköter stället är en kriminell och en riktig bråkstake. Det bästa Du kan göra hyr ett rum och åk runt och leta. Det finns väldigt många objekt att hyra.

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Lappen!

Hyr inte detta. Jag bodde där i tre månader. Personen som sköter stället är en kriminell och en riktig bråkstake. Det bästa Du kan göra hyr ett rum och åk runt och leta. Det finns väldigt många objekt att hyra.

Hälsningar

HansG

Oops...det var illa!  :no:

Bra HansG!  :great:

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

Hej Lappen!

Hyr inte detta. Jag bodde där i tre månader. Personen som sköter stället är en kriminell och en riktig bråkstake. Det bästa Du kan göra hyr ett rum och åk runt och leta. Det finns väldigt många objekt att hyra.

Hälsningar

HansG

Tackar för det HansG...hade funderingar på den.

Var det inte Falang som var medlem på det här forumet som hjälpte er att fixa den?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Hej Lappen!

Jo, det stämmer. Angående ditt boende så finns det en amerikan som har hus att hyra ut jag tror att han tog 8000 bath per månad. Inte högsta standard men en jäkligt trevlig och charmerande person. En stor personlighet. Lite utanför Lamai, 5 min på moppe.

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Hej igen!

Måste tillägga att Falang som är en super trevlig kille inte kan lastas för detta.

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

Hej igen!

Måste tillägga att Falang som är en super trevlig kille inte kan lastas för detta.

Hälsningar

HansG

Nä det trodde jag inte heller  :yes:

Vi umgicks lite när vi var nere förra året och det var då han berättade att han hjälpte dig och din dotter

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...