Jump to content
IGNORERAD

16/3-2009 kl 07.58

Guest thaibörje

Recommended Posts

Guest thaibörje

kom han äntligen våran efterlängtade kevin på mora bb och han har världens lyckligaste föräldrar :dance:

Dela på andra sajter

Guest thaibörje

Tack Måne !

kom hem idag efter två nätter på bb så jag har faktisk tagit mig en öl nu måste fira lite nu alla tjejens thai väninor har redan varit här ,, så nu är jag lycklig känns overkligt men heeelt underbart

Dela på andra sajter

Grattis, själva har vi runt 1 dag upp till 2 veckor innan det är dags för frugan att få skjuts till BB. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Guest thaibörje

det kan gå snabbt vi fick 10 dagar tidigare än planerat , så jag åkt till norge på söndag på jobb han va där i tre timmar då ringde älsklingen å sa att vattnet gått så det va bara att slänga sig i bilen å åka hem igen så fort har jag aldrig kört genom norge som jag gjorde då ;) hem å ringa bb sen vidare i full fart till mora kom in vid 05.30 sen gick det snabbt när han bestämt sig att kommma

Dela på andra sajter

Trevligt, grattis!  :good:

Många tycker detta meed ungar är roligt när de kommer, sedan är det oftast inte så kul resten av livet. Jag tycker det är okey i dag också fast jobbigt

U

Dela på andra sajter

det kan gå snabbt vi fick 10 dagar tidigare än planerat , så jag åkt till norge på söndag på jobb han va där i tre timmar då ringde älsklingen å sa att vattnet gått så det va bara att slänga sig i bilen å åka hem igen så fort har jag aldrig kört genom norge som jag gjorde då ;) hem å ringa bb sen vidare i full fart till mora kom in vid 05.30 sen gick det snabbt när han bestämt sig att kommma

Grattis,

det är underbart att bli förälder men ännu underbarare att bli Morfar :mdr: , tänk va kul det är skämma bort de små liven och sedan lämna tillbaks dem när de blir jobbiga. :whistle::whistle:

Att just jag skämmer bort mina 2 barnbarn beror mycket på att jag försöker vara med så mycket jag kan och hinner för att uppleva det jag missade med mitt eget barn. Så, till alla föräldrar, inget är viktigare än barnen när de är små, första tanden, första ordet, första dagen i skolan, skolavslutningen, dessa hemska uppvisningar när de som 8-åringar försöker spela blockflöjt och det låter för jäkligt men du som mor och farföräldrar försöker hålla masken för att inte såra de små även om du måste boka tid hos läkaren för att få hjälp med dina förstörda öron och inte att förglömma nerverna :grrrrrr: , fast vi älskar dessa små liv ändå. Vad ni än gör som föräldrar köp hellre trummor men undvik för bövelen blockflöjt. :whistle::whistle::whistle:

:not_i: gubben :not_i:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...