hasseryd Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 Ja här i Chiangmai är det ju numera flera Imigratin kontor men vilket när man fått nytt Pass och ska överföra Visum (Pensionärs) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 https://chiangmaibuddy.com/visa-heaven/new-passport-visa-transfer// hakancnx /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasseryd Inlagd November 24, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 24, 2016 Tjaba Håkan men "Go to dedicated Airport immigration office (should not be a long line)" Betyder det Gamla Kontoret eller Kontoret på+ Flygplatesen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 "Gamla" kontoret / hakancnx /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasseryd Inlagd November 29, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 29, 2016 För alla er Chhiangmai Rävar kan medelas att numera flyttar man Visum till Nytt Pass på Promenadas Imigrations kontor. Man ska också ha ett brev från Konsulat/Ambasad där dom "vad jag förstår" verifierar att hmmm Jag är Jag jaja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 Det var som fan. Blir bara värre o värre. Har inte behövts förut, men det var på "gamla" kontoret. / hakancnx /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.