Jump to content
IGNORERAD

Flyga med Turkish air?


Guest DrRambone

Recommended Posts

Guest DrRambone

Ska ner o hämta damer. Verkar finnas plåter med Turk air. Nån som vet om det är ok eller inte att flyga med dom?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    4

  • broder tuk tuk

    3

  • BaBoo

    3

  • Tommy

    2

Mest aktiva i denna tråd

Guest Lappen

Nä det är livsfarligt.dom landar väldig hårt...kallas för att krascha  :na:

Naturligtvis så kan du flyga med dom...visst servicen är inte som med ThaiAir och sittplatserna är lite mindre

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest DrRambone

Quote

Naturligtvis så kan du flyga med dom...visst servicen är inte som med ThaiAir och sittplatserna är lite mindre

Thaiairs service är ju bara en gammal myt. Till o med sas är bättre.  Blir nog Turkair pga antalet pengar

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ska ner o hämta damer. Verkar finnas plåter med Turk air. Nån som vet om det är ok eller inte att flyga med dom?

Damer?

Bigamist? Sutenör? :bag:

Ska Du ta hela familjen till kalla norden? Tänk på alla andra i Udon om Du tar alla snyggingar härifrån! :D:D:D

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

Thaiairs service är ju bara en gammal myt. Till o med sas är bättre.  Blir nog Turkair pga antalet pengar

Enligt dig kanske men jag upplever Thai som bättre.

Har åkt med Turkishair två ggr och med Thai en gång.kommer aldrig åka med Turk igen.

Visst är Turk billigare men vissa saker tummar man inte på

Link to comment
Dela på andra sajter

Min sambo Pakusa åkte med turkisair själv från bkk-sverige i förgår det gick bra, men hon tyckte de var lite på dåliga engelska men snälla och maten var OK. Hon hade turen hamna bredvid äldre par thailandare som skulle på semster istanbul.

Hennes biljet gick på 25 000 bath enkel Bkkk-köpenhamn nästan lika mycket jag betala för min tur retur köpenhamn- bkk Australia air.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en förmögen dam som det ska betalas 2 miljoner i sinsod för och sen snålas det in pengar på flygbiljetter,  ja man tar sig för pannan

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest DrRambone

Quote

Har en förmögen dam som det ska betalas 2 miljoner i sinsod för och sen snålas det in pengar på flygbiljetter,  ja man tar sig för pannan

Var svårt att överhuvudtaget hitta biljetter. Men:

14 KKr med Turk air vs 26 KKr med Thai.  1 2kkr för 6 timmar längre resa = 2kkr /timme.  Sämre timpenning har man ju haft.

Och vad har sinsod med resan att göra?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla upp Aerosvit

Finns en tråd på maipenrai..  billigt och moderna plan. Kortare mellanlandning än Kebab Air

Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna !

Link to comment
Dela på andra sajter

Flög Turkish i höstas från Bangkok till Istanbul, som var slutdestination, tyckte det var väl så bra som Thai, SAS å Luftwaffe.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä det har du rätt i, sinsod och en flygresa har ju inte ett dugg med varandra att göra.

Men kan man lägga upp 500.000 sek i sinsod så kan väl inte några tusenlappar på en flygbiljett spela nån roll om man vill ha sin älskling till svedala. 

Sen tycker jag ju att om man har en förmögen dam så kan hon väl leta och köpa biljett själv om hon vill resa till sin älskling i svedala

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget fel på flygbolaget,men lång väntan i Istanbul.Svindyr flygplats.Macka och ett glas juice 80-100 kr.Ta gärna med förtäring.Åker i eftermiddag med thaien.Fyra veckor i Buriram (Napo) Burpan

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest DrRambone

Quote

Nä det har du rätt i, sinsod och en flygresa har ju inte ett dugg med varandra att göra.

Men kan man lägga upp 500.000 sek i sinsod så kan väl inte några tusenlappar på en flygbiljett spela nån roll om man vill ha sin älskling till svedala. 

Sen tycker jag ju att om man har en förmögen dam så kan hon väl leta och köpa biljett själv om hon vill resa till sin älskling i svedala

Vet inte vad du har för problem.Men dålig verkar du må iallafall. Prata med Dr Arne så ska du se att du får hjälp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inga problem och bra mår jag.  Vem Dr Arne är vet jag ej och bortskämd fru har jag inte heller.  När vi flyger till Thailand blir det SAS eller Thai air,  dyrt men bekvämt och vi är inte förmögna

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Var svårt att överhuvudtaget hitta biljetter. Men:

14 KKr med Turk air vs 26 KKr med Thai.  1 2kkr för 6 timmar längre resa = 2kkr /timme.  Sämre timpenning har man ju haft.

Och vad har sinsod med resan att göra?

14 000:-  :heat:

Är inte det dyrt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag har inga problem och bra mår jag.  Vem Dr Arne är vet jag ej och bortskämd fru har jag inte heller.  När vi flyger till Thailand blir det SAS eller Thai air,  dyrt men bekvämt och vi är inte förmögna

vet inte om det är nåt gammalt groll mellan er men hur kan du ha problem med hans sinsod, flygresa eller "bortskämda fru" ?

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tycker bara att det är lite konstigt att spara in några tusenlappar på flygbiljetter när man lägger

500.000 sek i sinsod.

        nog om detta och ha det gott

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest DrRambone

Quote

Jag har inga problem och bra mår jag.  Vem Dr Arne är vet jag ej och bortskämd fru har jag inte heller.  När vi flyger till Thailand blir det SAS eller Thai air,  dyrt men bekvämt och vi är inte förmögna

Vet ej vad du har för problem, men maken till tönt har jag aldrig mött tidigare. Dags för dig att sköta din egen business?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest DrRambone

Quote

14 000:-  :heat:

Är inte det dyrt?

Jo, men 2 biljetter varav ena är från bkk till sverige, och vissa speciella datum så alternativen kostade nästan dubbelt

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

Vet ej vad du har för problem, men maken till tönt har jag aldrig mött tidigare. Dags för dig att sköta din egen business?

Var det inte du som skröt om hur mycket du betalade i sinsod???

Inte konstigt sen att andra reagerar över att du snålar in på flygbiljetten

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Lappen,

Kan ju vara så att om man far med runt med överdrifter så är det lätt att glömma vad man har sagt..hehe. En tanke bara. Behöver ju inte vara så.  :mdr:

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

DrRambone!

Det vet du väl att lappen är forumets störste gnällpelle. Han bara letar efter fel och sen hugger han till.

Bara skriv något om thaitjejer som han tolkar som angrepp på frugan, så ska du få se hur han löper amok.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

DrRambone!

Det vet du väl att lappen är forumets störste gnällpelle. Han bara letar efter fel och sen hugger han till.

Bara skriv något om thaitjejer som han tolkar som angrepp på frugan, så ska du få se hur han löper amok.

BTT

BTT du vet vad jag tycker om dig så börja inte ett krig som du inte kan vinna..snälla gör inte det  :nono:

Men faktum är att DrRambone har skrutit över hur mycket han har betalt i Sinsod och då får acceptera gliringar.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

So what!

Var och en prioriterar ju på sitt sätt. Jag har betalt åtskilliga hundratusenbahtare genom åren på shorttime och longtime i Pattaya för att jag ansett att det ger mig något tillbaka för pengarna.

Däremot är jag inte villig att betala 12000 kr för en flygbiljett till Thailand när jag kan få en minst lika bra för 7000 eller betala 150 baht för en singhaöl när jag kan köpa samma för 30 i seven eleven butiken.

Men jag känner igen din typ. Du gnäller bara för att du inte har något bättre att skriva om. När du inte längre har några sakliga argument att komma med så börjar du kalla folk för idi*ter och andra fina tillmälen.

Jag har ändå varit snäll mot dig lappen, trots att du hånat och förnedrat mig både i trådarna och via pm, använt de mest kränkande ord man kan hitta.

Varför du retar dig på mig bottnar givetvis i det faktum att du i alla bargubbar ser ett hot mot framförallt din tjej och omedvetet skyddar henne mot alla sliskiga och hemska barlosers genom att löpa amok så fort det riktas minsta kritik mot thaitjejer.

Om jag skickat alla kränkande ord du öst över mig till moderatorerna så hade du varit avstängd för länge sedan. Åtminstone om de gått efter regelsystemet.

Men jag är snäll och förstående mot dig. Jag vet att du älskar din thaitjej och Thailand över allt annat och kan förstå dina reaktioner. Dessutom är jag ganska hårdhudad, så jag bryr mig egentligen inte särskilt mycket.

Ett gott råd är i alla fall att du slappnar av och försöker att inte se demoner i alla bargubbar eller i de som råkar kritisera Thailand eller thaitjejer.

Sedan finns det ju alltid terapihjälp mot sådant.

Kanske värt ett försök.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...