Jump to content
IGNORERAD

Karlsson på taket-bok på engelska


dalahesten

Recommended Posts

Det här kan komma att låta som en märklig fråga, men, är det någon som har i sin ägo eller vet vart man kan inhandla barnboken Karlsson På Taket på engelska i Thailand? Jag hittade den på Bokus.se för 69 kr men frakten till Thailand är ganska mustig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Just Karlsson på taket tror jag inte vi har men de flesta andra Astrid Lindgren böcker har vi på engelska. Många har vi köpt på Kinokuniya som är oerhört välsorterade, har de inte böckerna hemma tar de hem gratis eller du kan beställa dem on-line. Har du en Kindle är det givetvis ännu enklare.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

On 11/18/2016 at 16:36, skrev Nemo:

Den kanske finns som torrent att ladda ner gratis?

 

Är en present så det måste vara i bokform. :)

 

On 11/18/2016 at 16:43, skrev Kenneth4618:

Finns även nya och begagnade på Amazon

https://www.amazon.com/Karlson-Roof-Astrid-LINDGREN/dp/0192727729

 

 

 

Tack för tipset!

 

On 11/19/2016 at 11:21, skrev Fritz:

Man kan köpa den på en Internetbokhandel i Thailand. https://Thailand.kinokuniya.com/bw/9780192727749

 

Fritz..

 

Tack så mycket!

 

On 11/19/2016 at 11:58, skrev Atom:

Just Karlsson på taket tror jag inte vi har men de flesta andra Astrid Lindgren böcker har vi på engelska. Många har vi köpt på Kinokuniya som är oerhört välsorterade, har de inte böckerna hemma tar de hem gratis eller du kan beställa dem on-line. Har du en Kindle är det givetvis ännu enklare.

 

Tack så mycket. Precis en sån bokaffär jag har letat efter. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

On 19/11/2016 at 11:58 AM, Atom said:

Just Karlsson på taket tror jag inte vi har men de flesta andra Astrid Lindgren böcker har vi på engelska. Många har vi köpt på Kinokuniya som är oerhört välsorterade, har de inte böckerna hemma tar de hem gratis eller du kan beställa dem on-line. Har du en Kindle är det givetvis ännu enklare.

 

Jag är på Kinokuniya nu, dottern favorithangout, så jag kollade upp Astrid Lindgrenavdelningen och fann ett 20-tal böcker varav en Karlsson på Taket, 304 Baht.

 

En hel del svenska författare för oss vuxna också.

IMG_5085.JPG

IMG_5086.JPG

IMG_5087.JPG

IMG_5090.JPG

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...